Wat je even kwijt wil #36

Wij doen nu de boodschappen voor mijn schoonouders ivm corona. Maar nu hebben we dus best wel een inkijk in hun eetpatroon. Ik wist al dat die niet best was maar jeetje. 1 a 2 pakken koekjes per dag, 2 of 3 pakken boter per week, veel drop etc etc. Bijna geen groente of fruit, op een zak mandarijntjes na. Ze hebben overgewicht en diabetes, vind het best wel erg dat ze niet wat beter voor zichzelf zorgen :frowning: Ook al snap ik dat ze het nu lastig hebben door de hele dag thuis te zijn en niemand meer te zien, maar toch…

Oh neee :frowning: Is er een mogelijkheid om bij je oude baan te kunnen blijven of hebben ze al een nieuw iemand gevonden?

Mijn concentratie is echt onder het nulpunt gezakt deze week. De eerste weken was alles nieuw, aanpassen enz, maar ben er nu wel even klaar mee om thuis te werken.

Had vanmorgen telefonisch m’n arbeidsvoorwaardengesprek en eigenlijk staat het vast dat je als beginnend vpk in een bepaalde schaal komt maar ik ben begonnen op de IC waardoor ik gelijk hoger ben begonnen. Ze wilden me dus weer naar beneden zetten in schaal maar heb gezegd dat ik dat niet doe en word straks terug gebeld ‘want ze hebben wel iedereen nodig’ en zo voelt een bepaalde macht hebben dus? :joy: :joy: :joy: Heb alle argumenten gelijk ook nog ff op de mail gegooid zodat ze die kan bespreken met d’r leidinggevende haha

15 likes

Ik duim voor je!

1 like

Wtf did I just see. Ik kreeg ineens in m’n YouTube aanbevelingen een docu over de body farm, whyyyyy. Nooit geweten dat er zoiets bestond? Google voor meer info maar de beelden zijn wel heel schokkend, dus zou niet gelijk naar afbeeldingen gaan.

1 like

Mag dat zomaar gecanceld worden? Heb je niet al iets ondertekend? Wat balen!

1 like

Echt rot :(. Ik heb hetzelfde maar geen koophuis dan maar een huurhuis. Waarschijnlijk heb je wel recht op een uitkering dus zou dat zsm regelen!

1 like

Is jouw ww nog gelukt trouwens?

Ja gelukkig wel! Eindelijk kwam ik erdoorheen aan de telefoon. Dus dat is allemaal geregeld als het goed is.

Ben nu stomme sollicitatiebrieven aan het typen. Bleh

2 likes

Gelukkig! En die taken stellen niet veel voor hoor. Als t niet lukt met de ‘echte’ sollicitaties kun je ook bijv gesprekken noteren waarin je gepraat hebt over mogelijk werk etc

Ik ga even in teenslippers naar de winkel (3 min lopen) maar voel me naakt!!

1 like

Ja ik zag het inderdaad! Maar het voelt ook zo dubbel omdat ik eigenlijk hoop terug te kunnen naar mijn ‘oude’ baan. Dus ik ben ook niet echt gemotiveerd.

Ben jij trouwens ook werkloos geraakt door de coronacrisis?

Ja ene baan in februari kwijtgeraakt en andere ging op 12 maart dicht nadat alle evenementen boven 100 personen werden verboden. Dus nu wel even volledig werkloos ja.

Ah shitzooi allemaal :frowning:

Ivm corona is er geen bezichtiging voor ons huis maar moeten we foto’s/filmpjes sturen, stuur ik per ongeluk bijna foto’s door waarop een 18+ item voor in de slaapkamer te zien is :clown_face: ik kwam er net op tijd achter gelukkig :+1:t2:

33 likes

Een tril pompoen?

14 likes

Ik heb net met een vriendin afgesproken zondag een Paas BBQ te houden, ga nu m’n tuin opmeten en vakjes afplakken. Als het niet past gaan we gewoon tokkie-style op de stoep voor de deur hihi.

5 likes

Is er iemand die weet of je net zoals een brownie per post hartige dingen online ergens kan laten verzenden?

Ik heb net raising Arizona gekeken en nu wil ik ook een blonde peuter :sob:

Wel eentje die na de kleutertijd gewoon goed brunette opdroogt verder.

3 likes