Wat je even kwijt wil #36

He bah wat verdrietig. Gecondoleerd :heart:

1 like

Blijft toch altijd verdrietig en al helemaal nu je niet op de normale manier afscheid kan nemen. Veel sterkte!

1 like

Ah wat verschrikkelijk. Veel sterkte voor jou en je familie!:heart:

1 like

Veel sterkte! :heart: Hopelijk is er iets van een videoverbinding mogelijk zodat je oom er toch ook een beetje bij is (absoluut niet zoals je het zou willen natuurlijk, maar wellicht beter dan helemaal niet).

1 like

Ik heb toch maar weer een picnic bestelling gedaan. Ze hebben extra slots beschikbaar en het scheelt me zoveel geld als ik niet elke dag als een kleuter met een veel te grote kar door de supermarkt hoef te sjezen. Nu weer 36 euro voor een week, waar ik vorige week een stuk of 5x 10-15 euro uitgaf omdat ik geen verantwoordelijkheid ken. Bovendien lijkt het alsof iedereen in Amsterdam voor zijn eindexamen is gezakt want niemand schijnt in te kunnen schatten, ook maar bij benadering, wat 1.5 meter is.

Sterkte :heart:

1 like

Gecondoleerd :heart: en heel veel sterkte voor jou en je familie. Het niet normaal afscheid kunnen nemen is echt een van de meest schrijnende dingen van dit moment.

1 like

Ik ging uit verveling kijken op de website van het asiel en nu ben ik best geschokt dat sommige honden er al 5 jaar zitten :fearful:

Ik zit vol

Wat een verdrietig bericht. Veel sterkte voor jullie allemaal :heart:

1 like

Echt he. Zo treurig dat zoveel mensen niet tot 1,5 kunnen tellen.

@OhMyGosh Oh wat naar zeg. :pensive: Heel veel sterkte!

1 like

Gecondoleerd :heart:

1 like

@OhMyGosh heel veel sterkte :heart:

1 like

Ik ben dus wel blijkbaar weer te snel te veel gaan doen mbt hardlopen. Nu last van mijn achillespees :sob::sob: Voelt heel stijf en loop als een gekkie.

1 like

Omg mijn opa en oma hebben een filmpje in de familieapp gestuurd omdat we niet samen Pasen kunnen vieren. Oma leest in een soort troonrede stijl een brief voor en opa zit ernaast te shinen. Ik hou van deze mensen.

94 likes

Gaaaaatver wat smerig

Ik vraag me altijd af hoe die mensen op zo’n idee komen. “Zeg weet je wat Gambia echt mist? Een pannekoekenboerderij!”

12 likes

Ik zit in kerstpyjama aan het paasontbijt :ok_hand:

14 likes

Echt een pareltje van een aflevering! Al topt deze nooit meer de man die een Franse chambre d’hôtes met restaurant had overgenomen en het belachelijk vondt dat hij elke dag lunch moest koken “ze eten maar een boterham met hagelslag, doe normaal”.

9 likes