Help, getraumatiseerd worden tijdens m’n workout
karl ik moet zeggen: die oren staan je echt perfect! wunderbar
Een vriendin zei net dat van al haar vriendinnen ze met mij het eerst een trio zou kunnen voorstellen. Ik ga deze als compliment tellen!
Ik vind hem nog steeds echt d a d d y
Ja idd! Ik heb hem net op de valreep nog besteld
Ja schon he! Speciaal deze uit het archief gehaald
Ik dacht ineens, ik ga niet op vakantie, ik ga eens kijken op webcams in andere landen. Als eerste schoot me New York te binnen. Dus nu zit ik te kijken naar Times Square. En lopen er steeds mensen met mondkapjes langs. En verder is het best rustig maar niet uitgestorven. En zit ik al heel lang te kijken naar een man op een bankje en bedenk me hoe raar het is dat die man niet weet dat ik naar hem zit te kijken. Tot zover mijn zaterdagnacht.
Waar doe je dit
Earthcam bijvoorbeeld, zit nu in Las Vegas
Jongens, ik moet zo echt gaan slapen maar zit hier nog mega relaxt npo gemist te kijken. Deze brunch gaat waarschijnlijk een pittige start hebben haha.
Hahahaha hoe bedenk je dit ook? Opzich wel een chille manier om overal naar toe te kunnen maar geen geld te hoeven spenderen aan dure vliegtickets.
Vandaag ongesteld geworden en wilde zo hard proberen geen pijnstillers te nemen deze keer omdat ik toch thuis zit. Normaal neem ik ze zodat ik gewoon door kan karren met werk. Maar dus gefaald.
En mijn uitslag op m’n arm is weer terug.
En ik moet morgen/over 10 uur gezellig paasbrunchen met mijn moeder en haar vriend terwijl ik me in bed wil verbergen de komende twee dagen. Voel me echt niet oke emotioneel
Ik vind het echt mega kut dat het grootste deel van mn vrienden wel met familie is de komende paasdagen en ik niet Vind mezelf even heel zielig. Goed tijdstip ook
Zou deze goedgekeurd worden door die vrouw van Hyves? Denk ut wel
Ik ben een nogal extreem Ministeck-project begonnen, waar ik heel veel mee bezig ben en nu word ik wakker met een nogal pijnlijke duim als ik die beweeg of er kracht op zet en ik denk dat dat de meest treurige blessure is die ik ooit zal oplopen
Wat ben je aan het maken? Als je het wilt vertellen
Zulke goede herinneringen aan ministeck.
Het laatste avondmaal
Dit zijn twee platen en het zijn er in totaal 8, dus ben ook nog wel even bezig…
Mijn oma is overleden, ze had waarschijnlijk Corona. Ze heeft gelukkig niet echt hoeven lijden maar ik vind het zo verdrietig voor mijn moeder en haar broers en zus. Je heb niet voor ogen afscheid te moeten nemen in deze tijd, geen idee ook hoe dat zal gaan. Een van mijn ooms woont op een van de Canarische eilanden en mag niet weg en dus niet eens fatsoenlijk afscheid nemen van zijn moeder. Zo verschrikkelijk. Voor mijn oma kwam de dood als een vriend maar ik vind dit zo triest…