Duuuussss.
3 uur gewerkt.
Had beter kunnen blijven liggen
Ahhhh, mijn opa en oma hebben in hun tuin eieren verstopt(doen we elk jaar) nu mag iedereen op een verschillend tijdstippen komen zoeken terwijl zij voor het raam gaan kijken.
Normaal doen we met de hele familie een grote paasbrunch, dus leul dat we alsnog iets kunnen doen!
Ik lig nog steeds in bed
Ik was net even een wandeling aan het maken en het zonnetje scheen en ik was naar muziek aan het luisteren. En op een gegeven moment kwam er een liedje aan met een mandoline, echt zo’n Grieks deuntje. En toen deed ik mijn ogen dicht en waande ik me heel even op een Grieks eiland met witblauwe huisjes en mooie bloemen overal en een blauwe zee op de achtergrond. En toen moest ik wel even een traantie wegpinken. Had daar ineens echt zo veel verlangen naar. Maar dat zit er voorlopig echt nog niet in natuurlijk. Heb wel intens genoten van de wandeling en de zon. Moet dat echt vaker alleen doen.
Ik mis dus al 2 kiezen en naja ik ben echt zo bang om meer tanden of kiezen kwijt te raken want sommige zien er zo raar uit enz… Ik ben echt al een tijdje para en mijn controleafspraak is ook eerder nu (als het kan door corona). Ik haat het dat ik het niet los kan laten. En nu weet ik wel dat oude vullingen enz er raar/vies uit kunnen zien maar ja toch, hopelijk ben ik over een maandje wat rustiger als ik langs ben geweest.
Same. En ik vind het ook een beetje stom dat ik er niet aan heb gedacht om voor mezelf paasontbijt spullen te kopen. Team bak kwark hier
Welk liedje??
I have a dream uit de 1e Mamma Mia film
Ja same…
Knuffel
Ik krijg steeds meer het besef dat ik mijn opa waarschijnlijk niet meer ga zien. Mijn oma is dus afgelopen vrijdag overleden en weet niet hoe hij het gaat trekken alleen. En door corona kunnen we natuurlijk niet langsgaan (ze wonen in Amerika) en we zouden in juni gaan maar dat gaat ook niet door. En ben zo bang dat volgend jaar gewoon te laat gaat zijn. Heb ze inmiddels al een paar jaar niet gezien
Oh wooow kom er net achter dat mijn achterdeur gewoon al een paar dagen op een kier staat (en dus niet dicht is). Wou hem net openen en toen stond die gewoon al open en ben al paar dagen niet in mijn achtertuin geweest en ik was vrijdagnacht ook niet thuis… Omg hoe dom dit.
Ik bedacht me net dat ons kind volgend jaar paaseitjes kan zoeken in onze eigen tuin!! Mehh zo schattig.
Mijn overbuurman stond vanochtend in zijn deuropening heel hard een (paas)psalm te zingen, zo schattig.
Wie heeft er hier een makkelijk recept voor bananenbrood?
Snap helemaal wat je bedoelt! Ik ga nu ook goed in Griekse sferen haha
Ik ben bezig met mijn studie en werk en heb zojuist uit frustratie een a4tje opgehangen met in koeienletters: 2020 is cancelled :’)
Heb gister 12 uur lang gewerkt en ben echt kapot. Had bedacht om sushi te bestellen vanavond zodat ik niet naar de appie hoef maar heb geen wijn dus moet alsnog
Er liep net een oudere mevrouw langzaam en naar beneden kijkend over de groenstrook voor mijn appartement waar normaal niemand loopt. En in een split-second dacht ik dat ze paaseieren aan het zoeken was.
Ze was gewoon haar hondje aan het uitlaten.