Die is van de Hornbach
Kan zo genieten van het moment waarop iemand die ik al een tijd wil insta stalken het profiel openbaar maakt en ik anoniem stories kan kijken via stories.ig
Ik had even weggezapt om ze wat privacy te gunnen, niet mijn kink
Jeej paasoren, nu heb ik er 4
Je bent niet voor niks een superkonijn
Oké het is afgelopen maar je kan door naar de livestream van awakenings!!
Ahh dat is wel tof!
Ik heb ze wel eens in het echt gezien en vind het altijd wel chille muziek.
@August
Ik merkte dat het ineens was afgelopen inderdaad. Maar even kijken of de Awakenings livestream ook chill is.
Note to self: niet te laat gaan slapen zodat je niet al te brak aan de mimosa paasbrunch aanschuift en nog fit bent bij het paasdiner.
Edit:
Sam Paganini is wel direct een hele andere vibe.
Aah ouders van een goede vriend hadden mij dus met kerstavond uitgenodigd om te komen eten omdat ik anders alleen thuis zou zitten en ik heb sindsdien ook 2x gewoon bij hun avondeten gehad en nu kreeg ik gisteren ook ineens uitnodiging om maandagochtend te komen paasbrunchen met die goede vriend en zijn ouders. Hun zijn zoooo lief.
Vriend pingelt wat op zijn gitaar, terwijl ik wijn drink en meeluister. Het leven is soms (nog steeds) best goed.
Ja eigenlijk best wel, ook wel zit twijfelen of ik moet gaan om eerlijk te zijn… Nog steeds wel maar idee blijft lief. Ik vind tof dat ze aan me denken.
Als je naar https://digital.dgtl.nl/pages/gain gaat kan je ook livestream van Tom Traga luisteren ! Iets minder heftig
Ik houd van dit weerrrr.
Ik kom hier 10 uur te laat achter
Hahha morgen weer! 10:30-14:30
oh heerlijk 90 days to wed kijken tijdens mn workout
we hebben ultrasone muizen verjagers gekocht en ik hoop zo dat ze werken want ik word iedere nacht wakker van die kut beesten maar ik wil ze niet dood maken
Ahh ik ben aan het twijfelen of ik een nieuwe rugzak moet kopen en ik moet voor 12 uur beslissen anders is de korting weg, te veel stress dit
Ja. Je kan m altijd terugsturen als je m toch niet wil
Ik lig echt in een scheur door hoe perfect die paasoren op die leverworst passen. Een paasworst.