Wat je even kwijt wil #36

Jazeker :heart_eyes:!

Ik denk dat ik alle kcal die ik vandaag eraf heb gelopen er weer aan heb gegaan.
Zo jammer weer.

Kak heb nog samos en de hele dag denk ik daar aan van ohja dat ga ik vanavond drinken. En dan savonds vergeet ik het of heb ik er geen zin meer in…
Ik vind alleen drinken ook niet leuk :sob:

Wow die oren passen echt perfect op m’n ava.

10 likes

Ik heb morgen een paasbrunch met mijn huis en we gaan mijn lievelings day drink cocktail maken: MIMOSA’S. :smiling_face_with_three_hearts:

Ik hoop alleen dat ik nuchter genoeg blijf want ik ga daarna ook nog dineren haha.

3 likes

Nou het trainen van een pup duurt wel langer dan de coronaperiode (hoop ik qua duur van de coronaperiode ten minste). Wij hebben een pup vanaf juni 2019 dus die wordt nu bijna 1 jaar en nog steeds best veel tijd aan kwijt. Ook zou die van ons meegaan naar mijn vriend zijn werk, maar los gaat niet want dan loopt ze weg en in een ren en bench zat ze alleen maar te blaffen en alles onder te plassen (terwijl ze al wel zindelijk was). Best nog een hele tijd geprobeerd om te laten wennen, maar drie (en in het begin wel vijf keer) tijdens werktijd naar buiten om (minimaal een half uur) met de hond te lopen komt ook niet altijd goed uit en kreeg zo toch onvoldoende echte aandacht. Gaat nu niet meer mee naar werk maar hebben een heel oppas/uitlaatschema en paar dagen per week naar een hondenspeel/opvangplaats. Wij hebben hier nu inmiddels onze draai in gevonden en willen mee naar werk later als ze rustiger is opnieuw proberen.
Weet dus echt waar je aan begint…

3 likes

Mijn kat is vast blij met deze oren.

1 like

Was vandaag aan het werk en kwam ineens super random @Luzarl tegen :heart:

6 likes

Vandaag was zooooooo een leuke dag! Eerst heb ik allemaal vegan paas spullen gekocht, toen de hond van mijn zusje opgehaald. Toen bedacht ik me dat ik ergens wilde wandelen waar nooit iemand komt(werd den helder en het was waar ook) en toen was het onverwachts zooo mooi! En om half 7 liep ik nog in korte broek over het strand. Oh en op de terug weg ook nog van die gekartelde tulpen gekocht! Die wilde ik al vet lang!
Oh en dan heb ik zo nog chips dat ik mag opeten :+1::+1:

17 likes

Hahaha sorry voor deze intense spam maar ik heb hier een heuse quarantaine fissa met mezelf. Lekker biertjes drinken en in mijn uppie dansen.
Het sociale gedeelte doe ik via whatsapp en Messenger.

8 likes

Ik ga echt goed op de livestream van DGTL maar nu ben ik ook verdrietig want wil zo graag een goed techno feestje

4 likes

Ik heb nog geen een paaseitje gegeten dit jaar. Heftig dit besef.

Een sniffende mama aan de lijn omdat de bos met bloemen zijn bezorgd.
#verassing! #zomaar

26 likes

Omggg ik was helemaal vergeten dat dit ook nog eens gaande was haha. Thx voor de reminder!

1 like

Hier ga je geen spijt van krijgen !! Het is zo fijn

1 like

Niceeee, ik tune direct in met Adriatique. Niet verkeerd nee! :grin:

Ik vermaak me de komende uren wel op mijn thuis festival met onbeperkt drinken, eten als ik daar zin heb en een toilet waar geen wachtrij is hahaha.

2 likes

https://www.retrogames.cc/

Voor de gamers onder ons, op mobiel is t beetje shaky maar op laptop gaat ie als een raket.

3 likes

:tropical_drink: :clinking_glasses: laat het smaken!!

1 like

Nou m’n bovenburen hebben weer een dikke party, ben er echt kapot chagrijnig door, de overburen hadden vandaag ook gewoon een verjaardag met allerlei gasten

Maar misschien ben ik wel gewoon jaloers omdat ik al een paar dagen verkouden ben en nu dus ook al niet eens meer naar buiten mag voor m’n dagelijkse wandeling

Kwam met een reclame voorbij met seksende insecten??