Wat je even kwijt wil #36

Hele dag gewerkt en nu ga ik boodschappen doen. Hopelijk is er al eten van Pasen in de aanbieding :sweat_smile:

Beste nieuws van de dag: volgende week mijn favo wijn voor 50% korting bij de AH.

17 likes

Heb een blik perziken en een citroen in de blender gedaan, daarna in de vriezer, en nu in m’n glas met prosecco erbij. Beste idee van de dag!

15 likes

Was al excited over mijn favo ijs maar ik zie nu dat de kattengrit ook in de aanbieding is volgende week :tada:. Hoogtepunt van mijn quarantaine dit.

Wat zijn dit trouwens voor prijzen joh voor zonnebrand, zag ook die normale voor €28? Was dit vorig jaar ook al zo of word ik een oude zeikerd?

1 like

Wooow klinkt lekker!!

1 like

Wow huh. Precies deze heb ik vorig jaar gekocht en was echt niet zo duur! Volgens mij iets meer dan 20 euro? Misschien iets met de belastingen/btw?

1 like

Ik kan mijn huis sinds begin van de week niet meer uit omdat ik klachten heb en dus misschien het virus. Vanmiddag kwam m’n zus opeens langs met een paaspakket, zo lief! Ik wilde haar het liefst een knuffel geven, maar ze moest natuurlijk op de galerij blijven staan en ik binnen haha Ik heb haar brievenbusbloemen gestuurd, maar ze zijn nog steeds niet geleverd en dat zou wel vandaag gebeuren dus ik hoop maar dat ze alsnog wel aankomen vanavond…

6 likes

Ik heb vandaag aan m’n ebook gewerkt en ben echt vet trots op mezelf. De zon doet goede dingen met me.
En dat mijn leidinggevende van mn kutwerk geen tijd had om me deze week te bellen helpt ook :+1:

2 likes

Jezus spuit het goud ofzo

2 likes

Ben hier voor de oren

Edit: Evil paashaas! Love it! :sneaky:

Edit2: omg ze matchen bij m’n oogschaduw🥰

6 likes

Tof, ga ik doen!

Echt wat een verschrikking. Hoe suf kan het worden.

1 like

Deze meeuw heeft een identiteitscrisis

1 like

Ik ben best wel sad dat ik mijn familie dit jaar niet kan bezoeken in het buitenland (zou eind zomer zijn maar ik heb vandaag de knoop maar doorgehakt) maar gelukkig kunnen we bellen en facetimen.

Ik zat er heel de tijd tegen aan te hikken of ik wel of niet een ticket zou boeken maar heb toch besloten om het niet te doen aangezien ik altijd nog kan gaan.

Mocht het tegen die tijd anders zijn dan ga ik er gewoon voor zorgen dat ik van mijn ‘vakantiegeld’ naar een mooi huisje kan verhuizen en misschien nog een weekendje weg kan of kan kamperen. Komt helemaal goed. :muscle:t4:

Geeeen idee. Mijn man zegt net alleen ‘Vet! Wat goed bedacht!’. Ik ga dus maar verhuizen naar Het leed dat een relatie heet topic :sweat_smile:

1 like

Wellicht een oproep welke misschien geen gehoor zal krijgen, maar ik ga het toch vragen. Zijn hier dames met overtollig vel die tips tegen schuur plekken hebben met dit warme weer? Specifiek voor de armen :slight_smile: ?

Berberana?:star_struck::star_struck:

1 like

Ik durf niet te zeggen of het ook werkt voor schuur plekken bij je armen, maar mijn bovenbenen schuren tegen elkaar en ik gebruik Vevina bodycreme. Een roze tube, o.a. te koop bij bol. Die werkt voor mij echt heel goed!

2 likes

@MyMoon ik vind het echt leuk :face_with_thermometer:

2 likes

Ik zit inmiddels ook gewoon mee te jureren hoor :joy:

2 likes