Wat je even kwijt wil #36

Nee ik doe lief ik heb geruchten gehoord over meegebrachte paaseitjes

2 likes

ben zo benieuwd hoe die oren mij staan dus test 1 2 3

edit: ze staan perféct, heerlijk dit

Ik ben zeer tevreden met de plaatsing van m’n paasoren. Ben ik nu een struishaas?

22 likes

Oh de oren zijn plots weg? Of ligt het aan mijn gsm?

Ik zie ze nog

In welk thema zie je de oortjes? Ik zie nu niets en ik heb nu het thema graceful.

Raar, ik heb gewoon default thema (denkik)

Sowieso in dark!

Ik heb gister in een opwelling voor het eerst in mijn leven een papaya gekocht.
Elke keer als ik nu de keuken binnenloop zie ik hem liggen en denk ik ‘ohja ik heb een papaya. Wat moet ik ermee?’ en daarna vergeet ik het weer.
Maar ik ga nu maar eens uitzoeken hoe je zoiets schilt/snijdt/eet. :face_with_monocle:

21 likes

Ik had net tranen in mijn ogen door de plusreclame, fijn al die hormonen.

Weggooien en nooit meer aan denken. Een keer gekocht, wat een deceptie

7 likes

Sws zijn die dingen in nederland niet te vreten.

Mijn avatar is not amused met die oren.

24 likes

Ik heb zoveel gevroten dat ii buikpijn heb. Waarom ben ik zo

@Bakkes @Soy.peor Nooooo :cry:

Hoe ziet een kikker met konijnenoren eruit? :joy:

1 like

Wo ben ineens echt zó moe, zoveel heb ik vandaag nou ook weer niet gedaan.

Dit bericht is eveneens tot stand gekomen om mijn oren te kunnen checken.

Edit: they are perfect :sob:

2 likes

Ik wil even ook zien hoe de oren staan. Volgens mij passen qua kleur precies!

1 like

Nouuu jongens wat leuk die oren, love it

1 like

@Airy-fairy Daar heb je ook helemaal gelijk in hoor, maar voor het trainen van een puppy is de extra vrije tijd ivm corona wel handig :sweat_smile: Ik werk wel nog steeds iedere dag, dus er zou niet ontzettend veel veranderen, behalve dan dat mijn vriend nu de hele dag met hem thuis zou kunnen zitten :joy: Ik had net ook weer een gesprek met hem, en hij noemde weer alle redenen op waarom hij het niet wil. Hij vindt het huis te weinig ruimte hebben, hij gaat er vanuit dat ik niet met de hond ga lopen (wat ik stom blijf vinden van hem haha). Hij wil pas een hond als we een tuin hebben, is bang dat de hond de trap niet af kan etc. etc. etc. Het is juist heel goed dat ik vlak bij mijn werk woon, dus ik zou sowieso wel 2/3 keer met hem kunnen lopen per dag, en ook is hij in mijn fantasie nog steeds de hele dag op mijn werk, maar ja waarschijnlijk ben ik idd een beetje onrealistisch bezig en moet ik er nog even over nadenken haha :sweat_smile:

@Bunnyslippers Eddie is idd echt goals haha :joy:. Dat tongetje ook dat er altijd bij hem uitsteekt omg :heart:

En idd! Ik voel nu ook gewoon heel erg die behoefte omdat ik nu de tijd zie om het te doen, en hem te trainen en alles, en het is ook zo heerlijk weer om dan met een puppy te gaan wandelennnn :heart_eyes:… ohhh nee mijn fantasie slaat weer op hol hahaha :face_with_hand_over_mouth:

3 likes