Mijn vriend heeft de ham opgegeten. Net nu ik een tosti wilde maken.
Vind ik niet leuk
Maar wel met airco in de nieuwe wagen naar huis gereden en choco schaapjes van Lindt gekregen voor ons goede werk
Oe een extra paar oren.
Ik loef deze oren.
Mijn vriend heeft Animal Crossing voor me gekocht op de switch, maar ik vind het echt een saai spel eigenlijk
Nog meer bewijs dat alles me goed staat.
Neee nog niet! Klinkt inderdaad als een goede kanshebber.
Wel laatst via Hangouts (drie… twee… één… START!) Familieweekend gekeken, maar die was eigenlijk niet slecht genoeg.
Maar Eddie is sowieso goals, en ik ben niet eens zo van Jack Russels.
Ik wil ook zo graag een hondje, alle praktische bezwaren vallen ineens weg in Coronatijd haha. Enige wat ik kan doen is wandelen en binnen knuffelen.
Ik kan de paashaasoren niet zien op m’n telefoon
Oe bunnyception.
Tering ik moet echt half uur huilen, dit heb ik nooit
Ander thema proberen? Volgend mij zijn er altijd 2 thema’s ofzo die zr niet weergeven
Ik stel me zo voor dat m’n Steve Jobs dog ook een bunny tail heeft nu, aan de achterkant van m’n avatar.
Ik ben sad omdat ik het gevoel heb als enige alleen te zijn. Maar mn moeder brengt mn zus maandag naar a’dam en komt dan even een rondje wandelen dus ben al iets minder sad.
En mn haar zit in de roze verf as we speak
Ik heb mijn vriend meerdere malen vervloekt om onze tuin. Maar nu na bijna 2 jaar begint het eindelijk vorm te krijgen en het is zo mooi aan het worden. Aan een schutting hangen allemaal insecten hotels en sinds gister en vandaag staan er fruitbomen in die al bloesems hebben. En nog een hoop andere bij vriendelijke bloemen. Word echt vrolijk van alle bijtjes die op bezoek komen en kan niet wachten om mijn fruit te oogsten over een paar maanden. Love mijn vriend voor zijn geduld.
Mijn tikka massala is zo pittig ik ga helemaal bad
Je bent nooit de enige wel de enigste ( dat zeg jij toch altijd haha)
Ben zo benieuwd naar je haar!
Me likey
Hahaha mijn vader en broertje komen morgen (op onderlinge gepaste afstand) onder mijn balkon met me paasbrunchen
Zou stiekem een ei gooien.