Wat je even kwijt wil #36

Die hebben we al! Is wel echt een topaankoop geweest

Ben ik nou de asshole (redditors, je voelt me)?
Ik had een custom bestelling voor een plantenhanger, de mevrouw wilde graag een haakje aan de hanger ipv de ringen die ik normaal gebruik. Prima, dat kan. Vervolgens was het belangrijk dat hij op de mm nauwkeurig 120cm lang was. Ook geen probleem. Ze wilde een specifieke kleur koord dus dat heb ik snel bestelt.
Ik heb speciale s-haken gekocht, gister de hanger gemaakt en haar op de hoogte gehouden. Gisteravond een berichtje gestuurd dat de hanger af is en vandaag op de post zou gaan.

Nou heeft ze me vannacht berichtjes gestuurd dat ze hem toch liever aan een houten ring wil. Ik heb gezegd dat ik dan een nieuwe custom order voor haar aanmaak, want de hanger aan de haak is zo specifiek dat ik deze niet zomaar in m’n shop kan verkopen. Ze zou dus een nieuwe hanger kunnen kopen, dan maak ik hem aan een houten ring. Ik kan zo’n hanger niet zomaar van een metalen, dichtgevouwen haak afhalen en op een houtje schuiven. Want dat hout is een ring!
Nu is ze boos en ik begrijp het niet helemaal.

2 likes

@Zemraluani mijn vader stuurt me net deze kaart. Hahahahaha

18 likes

Voor ons misschien een raar idee, maar kippen eten elkaar tot het bot op als ze sterven, dus zelf zullen ze het niet zo erg vinden.

3 likes

Mijn moeder ging even fietsen en zou op de terugweg citroenen halen omdat ik een recept wil maken, maar nou is ze echt al 2 uur weg??

Heb zoveel gedaan vandaag word er bang van.

En @Otzi, ik hoor en lees dit nu heel veel. Maar wil geen partypooper zijn, maar denk ajb ook goed na over de periode ná corona.
Ik kon mijn hond pas na een halfjaartje enigszins alleen laten, en nu ook nog steeds maar maximaal 4 uurtjes.
Ooit gaan we hopelijk weer terug na onze ‘oude’ levenswijze, en dan moet je ook nog steeds tijd en ruimte hebben voor een hond <3 Vrees zo erg voor alle mensen die nu zomaar een huisdier aanschaffen en er over een paar maanden achterkomen dat het toch niet zo handig was…

9 likes

Jongens ik ging net nog even langs de supermarkt voor paaseitjes en ja ik dacht dat ik alles wel op orde had in m’n leven maar nu ben ik toch wel teleurgesteld in mezelf. Volgens mij had degene aan wie ik vroeg of ze nog paaseitjes hadden medelijden met me. Gelukkig gaat m’n zusje nog even voor me kijken.

Maar net wel vegan Indiaas besteld dus I’m okay.

3 likes

Wat een heftig verhaal. Wel heel dierbaar dat je dan artikeltjes hebt!

1 like

Vind je geen asshole. Dan moet ze maar beter nadenken voor ze iets custom mades bestelt

3 likes

Ik had mijn vader gevraagd om foto’s te maken van de bloesembomen in hun tuin. Fotograferen is al zn hele leven een hobby van hem en nu is hij zo enthousiast de hele tijd foto’s van die bomen aan het sturen en ook van andere planten en bloemen in hun tuin. Ik vind het zo aandoenlijk. Hij zet onder de foto’s de datum erbij en net heb ik foto’s ontvangen met zelfs de tijd erbij. :joy: ‘11 april 2020/ 16.05 uur.’ Ik reageer ook heel enthousiast zodat hij er nog blijer van wordt want ik vind het zo schattig. :hugs:

35 likes

Aan paaseitjes geen gebrek hier in huis… Ik had nog een schaaltje op tafel staan en gisteren kreeg ik nog een halve kg zak gratis bij de Jumbo en vandaag weer een 200 gram zakje. Koekoek ik heb zeker 1 kg paaseitjes nu. :rofl:

Het is tering druk op de parkeerplaats van de supermarkt. Gelukkig kom ik alleen kebab halen bij de kebab truck.

Aaargh wat irritant! Heb je uitgelegd dat je die dingen allemaal speciaal voor haar besteld hebt? En dat je niet zomaar een knoopwerk kan verplaatsen naar een houten ring? Want misschien beseft ze dat niet ofzo…

Ik dacht net: wat verschijnt hier nou, zijn het die paashaasoren :joy: :joy:

Die oren :heart_eyes:

Ik heb net 15km gewandeld en nu ga ik disaronno sour maken, opdrinken op de zon in mijn balkon en de rest van de dag niet meer bewegen. Proost

9 likes

Ik wil alleen even kijken hoe mijn paasoren staan.

Edit: hahaha zeer tevreden.

3 likes

Ik kwam net ook even kijken hoe schattig de oren staan :rabbit:

Ik lig in de zon, alles is schoon, mierenpoeder is gestrooid :rofl:. Lekker Johannes Passion luisteren, want ja dat hoort!!! Echt medelijden met alle musici die in deze specifieke periode hun geld moeten verdienen :frowning_face: