Knip haar elektriciteit door
De meterkast met het elektriciteitsding zit op slot en alleen de gebouwbeheerder heeft de sleutel. Andere geniepige ideeen zijn welkom.
Nou Lentex, Zo verslaan we die Corona dus nooit hè.
Gooi er water overheen of steek dat ding in de fik. Heb je zelf ook geen stroom meer mja, is de muziek wel opgehouden.
Hahaha heb nu ergens boxen onder mn bed vandaan gehaald, ga ze zo aansluiten en zodra haar muziek stopt, gaat mijne aan denk ik.
Ik had een tijd geleden een boek over de bevrijding van WO2 gekocht bij de kringloop, en zit daar nu in te lezen, blijkt m’n opa er in te staan. Ik heb hem nooit gekend dus dat voelt wel heel toevallig en bijzonder
Woaa, wat cool! Nu ben ik wel benieuwd naar waarom je opa erin staat
Haha hoera gisteren rolschaatsen op marktplaats gezet, vandaag verkocht voor 120 euro. Katjing!
Haha, herkenbaar. Gebeurt ook alleen met koffie en rode wijn, nooit eens met een glas water.
Ik wil een nieuwe bank, maar ‘mag’ dat pas van mijn vriend als ik een half jaar niks omgooi op onze huidige bank
Makkelijk goedkoop en snel.
Lange vingers, vanille vla, frambozen.
Als een trifle maken. Diepvries frambozen in een pannetje verwarmen, klein beetje water erbij, schepje suiker en dat als laatste er boven op doen.
Alles wat in glaasjes word geserveerd is luxe toch? ik zou zoiets doen!
Pfff ik heb zo’n kutdag. Het voelt echt alsof ik de enige ben van m’n familie en vrienden die alleen zit met Pasen. Iedereen heeft een relatie, de enige vrijgezel heeft een onvoorstelbaar ongeluk gehad en is naar haar ouders (ze heeft haar enkel verzwikt). En dan bel ik naar huis want heb m’n ouders ook al een week niet gesproken, die bellen ook niet even. Is mn moeder aan het wandelen met mn zus! Die in Amsterdam woont en dus ook niet thuis zou mogen zijn. Ik voel me echt een beetje onzichtbaar ofzo. Kan alleen maar denken aan hoe gezellig iedereen het heeft en hoe alleen ik ben.
Als ik uit m’n raam kijk heb ik het idee dat social distancing vergeten is in de stad.
Same. Had gisteren gebeld met vriendinnen en die hadden allebei hun vriend bij zich. En mijn moeder heeft te veel mensen voor Pasen uitgenodigd dus daar kan ik ook niet heen.
Superkut
(ja ik mag geen knuffels meer sturen)
Er staan allemaal verhalen in over de bevrijding van dorpen en steden in limburg. Er is heel hard gevochten in het dorp waar m’n opa woonde, en er staat dus een heel verhaal over dat dorp in het boek. De schrijver was een vriend van m’n opa maar wij wisten niet dat dit verhaal in een boek stond
Heeel heftig dat zo te lezen maar ook zo fucking cool dat je dit nu hebt <3
Had helemaal ongevraagd advies getypt, maar eigenlijk is een virtuele knuffel misschien beter. Ook @Acculader. Keihard chillen dit weekend dan maar?
Er was plek zat maar dus wel effe 2x halfuur gefietst en uur gelopen. Dit is echt uitzonderlijk.
Ja! Maar ik was sowieso de linker kwijt