Wat je even kwijt wil #36

Mijn halve schoonfamilie is al uren in ons nieuwe huis aan het klussen en ik zat maar een beetje koffie en eten aan te voeren en niks te doen want ik ben nog steeds niet genezen van het “door mijn rug gaan van opstaan van de bank”. Ik liep alleen maar in de weg dus ben maar weer weggaan haha, voel me mega schuldig maar tegelijkertijd is het stiekem ook best chill :grimacing:

1 like

Ik kan hem niet permanent binnenhouden. Ik doe dat altijd de dagen rond Oud en Nieuw en langer is gewoon niet te doen. Sowieso chillt die vooral in de tuin en de aangrenzende stoep voor de parkeerplaats. Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat hij voor overlast zorgt, eerder het tegenovergestelde dat mensen zijn aanwezigheid appreciëren. Hij is niet vies van aaien van onbekenden. Maar een iemand blijft hem voeren, terwijl ik vriendelijk heb gevraagd dat niet te doen. Uitgelegd dat hij een allergie heeft. En hij is ook niet extreem mager of zo.

Lekker random dit maar… als iemand toevallig een rechter AirPod kwijt is: ik heb er een tijd terug eentje gevonden!

2 likes

Ik werk in een restaurant en alle restjes eten die terug komen doen wij in een emmer en dat gaat naar de kippen.

Ik sta dus regelmatig voor die emmer met levensvragen als: zouden kippen rabarber lusten? Of noodles? Appelgebak? Als ik deze kipsalade er in gooi zijn het dan kannibalen? En dit gekookte ei dan? Kan ik dat maken?

Het antwoord. Ja dat kan ik maken en ze vinden het nog lekker ook.

Wel een tipje, geef ze geen hele grote hoeveelheden garnalen want dat kun je dan gaan proeven aan de eieren.

10 likes

is @Karl_Lagerfeld al voorzien?

Er is dus blijkbaar een voedselbank voor bijen omg m’n hart :heart: :honeybee:

9 likes

Ik was mijn telefoon weer eens kwijt en had de wasmachine net aangezet. Meteen weer de angst dat ie daarin zit.

Maar hij lag gewoon ergens te slingeren.

Dit heb ik heel vaak dus zou niet bang moeten zijn.

4 likes

Wow ik ging net boodschappen doen in het winkelcentrum en het was zo facking druk. Net alsof je rond de kerstperiode boodschappen gaat doen. In de winkel zelf was het ook belachelijk druk, no way dat je 1,5 meter afstand kon houden. Ik snap niet dat de AH zoveel mensen in een keer toelaat. Ook gewoon hoestende, proestende mensen. Wtf is er mis met je. Echt mensen die gewoon hun longen uit hun lijf hoestte. Maakt het opeens niet meer uit als je je paasontbijtje moet gaan halen? Word er echt chagrijnig van.

Ik ben mijn telefoon ook vaak kwijt om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat hij aan de oplader licht of in mn bh

2 likes

Fuck YES 90 days to wed marathon

8 likes

Ik ben al sinds 8 uur wakker en lig nog steeds in m’n bed. Heb ook niks om te doen vandaag, iemand nog leuke ideeën?

2 likes

Nou meid er is dus een 90 days to wed marathon dus je hoeft helemaal niks te doen! Alleen ff op de bank gaan zitten

9 likes

Mijn kat gaat steeds in de woonkamer op de grond in de zon liggen en die verschuift natuurlijk steeds dus ik heb een soort spinnende zonnewijzer in huis.

15 likes

Ik heb mn nummer op insta staan omdat ik een bedrijf heb en word telkens geappt, gefacetimed en gebeld door oude mannen
Word echt een beetje ziek daarvan, heb het er nu maar afgehaald maar waarom houden die mannen zich niet gewoon in :sob:

2 likes

Leuke bezigheid, Dr Martens inlopen in coronatijd: rondjes lopen in de woonkamer en fietsen op de hometrainer

8 likes

Mijn god de buurvrouw praat echt constant tegen haar hond met zo’n hoog stemmetje

Had ik eindelijk een goeie playlist op youtube gemaakt, staan er nu ineens 3 video’s op ‘[privévideo]’. En geen enkele hint naar welke nummers het waren. Hoewel dat niet nodig zou moeten zijn, want het gaat om favoriete muziek, maar ik moet mijn hersens toch even laten kraken. :brain:

1 like

Ik heb een unicorn kleurboek voor mezelf gekocht vorige week en dat vertelde ik aan mijn zusje en toen was ze jaloers. Dus nu was ik vanmorgen bij de action en hadden ze daar ook kleurboeken met unicorns en flamingo en die heb ik gekocht voor haar. Alleen nog even bedenken of ik ze langsbreng of opstuur. Oeh misschien kan ik een pakketje maken met nog chocolade enzo :hugs:

8 likes

Omg mijn titel :hugs::hugs:
Wie wil een knuffel? :heart:

23 likes

Ik word echt helemaal leip. Ik heb een nieuw buurmeisje en ze draait de hele dag door muziek, terwijl ik thuiswerk. In principe geen probleem, behalve dat haar bass op standje 100 staat. Mijn meubels trillen gewoon. Ben al paar keer aan haar deur geweest met de vraag of de bass zachter kan. Ben zojuist weer langsgegaan en ze doet de deur niet eens meer open maar skreeuwt gewoon door de brievenbus. Heb zoooo zin om haar iets aan te doen. Teringwijf. Oh en de bass staat niks zachter hoor. Snol.

2 likes