Wat je even kwijt wil #36

Tot nu toe, van fave naar minst:

Miller’s crossing
O brother, where art thou
Raising Arizona
Blood Simple
The big Lebowski
The ladykillers
Burn after reading

Maar zoals je ziet mis ik nog een paar hele populaire dus het zal Wss wel veranderen nog

4 likes

Wij hebben een hoekbank en ik haat het om vanuit de hoek steeds overeind te moeten komen voor mijn koffie die op tafel staat (of welk drinken dan ook) dus ik zet mijn koffie vaak klem tussen een rugkussen en mijn been ofzo. Net is voor zeker de tiende keer een glas koffie omgevallen en zit er weer een vlek op de bank. Ik leer het ook noooooooit.

7 likes

Ohhh god ik zit naar verkopers van honden te kijken en echt joh ik zou deze echt zo kopen. Wat een spekkie serieus.

Omggg i can’t :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ik ben echt bang dat ik er dadelijk gewoon een koop zonder het aan te kondigen aan mijn vriend :joy:

35 likes

Doe het

3 likes

Corona is wel een goeie periode om een nieuw hondje te kopen omdat je veel thuis bent

3 likes

Ik zit het serieus te overwegen ik ben een vreselijke vriendin hahahaha :joy:

1 like

Precies! Zo zat ik ook al te redeneren :joy:

1 like

Na verliefd op Ibiza heb ik het vertrouwen verloren.

Quarantaine.

Ik heb ook heel ongepaste dromen over mensen en volgens mij had ik vannacht een ‘natte’ droom en ik denk echt dat het ligt aan weinig contact met anderen.

2 likes

Net heerlijk ontbeten op het balkon met verse broodjes en nu beginnen ze ergens met boren. Dit verpest mijn zen momentje!

1 like

Mijn laptop valt de laatste tijd zoo vaak uit. In teams calls, als ik artikelen aan het schrijven ben. Gewoon constant. Ik heb hem iets langer dan een jaar, zou ik hier iets mee kunnen bij de klantenservice?

Ik heb ook jaren geleden ‘mijn vriend een kat cadeau gedaan’ :smiling_imp:

4 likes

meestal heb je op laptops 2 jaar garantie volgens mij, dus als dat bij jou ook is zou ik zeker contact opnemen.

Ja wacht maar tot je no country for old men ziet :star_struck::star_struck::star_struck:
Hierna moet je ook maar alle kubrick films gaan kijken dat is ook een leuke quarantaine bezigheid

3 likes

Nice! Staan ook al op de lijst idd.

Ik heb alleen the Shining gezien, echt erg!
2001 en clockwork klinken echt als m’n ding, maar ik denk dat ik ze ‘bewaar’ tot ik ze samen met iemand mag kijken, vind in m’n eentje zo saai met films die meer een ~beleving zijn.

1 like

2001 moet je eigenlijk 2x kijken en dan een keer super stoned voor de ultieme space ervaring :rocket:

1 like

Ik had al whatsapp, toen discord en nu instagram. Straks word ik toch nog een wereldmeid. :slightly_smiling_face:

Hahaha ja ik was bang dat ik te irritant vaak praat over stoned zijn en garnalen, maar dat is zeker m’n plan. Daarom ook die vrienden erbij, zijn vast wel te porren :ok_hand:t3:

1 like

Iemand geeft dus buiten mijn special snowflake kater eten en nu heeft die weer duidelijk problemen. Koop zelf een kater en geef die vreten maar blijf van die van mij af. :rage:

Of laat je kater thuis

4 likes