Ik moet zometeen boodschappen gaan doen. Duim voor me dat het niet druk is
Ik wil je niet ontmoedigen… Maar de supermarkt waar ik op uitkijk is ram ram druk. Hele parkeerplaats staat al vol. Er heeft tot op heden geen rij gestaan nog, maar denk dat vandaag weleens de dag zou kunnen worden.
Ik ga zometeen een halfuur fietsen naar het bos en dan daar wandelen in m’n eentje. Echt who’s this?! Ik pak altijd de auto en ben lui.
Stiekem gewoon ontwijken van parkeer stress want die parkeerplaatsen daar zijn altijd - ook nu met Corona - vol.
ik ga nu. Hou jullie op de hoogte
Succes!! Maai ze allemaal omver met je karretje
Zelfs met een rij gaat het best snel vooruit, hoor! Muziekje in en genieten van de zon intussen
Nu ik de hele tijd frasier aan het kijken ben, is mijn drang om een warrig Jack Russell hondje te nemen alleen maar gestegen. Wat ik voel is echt het equivalent van rammelende eierstokken maar dan bij het nemen van een hond. Ik zie ook voor me hoe het dan zo’n hond is die mensen begroet in de winkel en alles, maar mijn vriend wil nieeeet
Dit wil ik
LOL, mijn vriend is echt zo sneu als het op smoesjes aankomt. Hij loopt altijd te verkondigen dat hij graag fietst, koopt er allerlei shit voor en gaat NOOIT. Hij zou vanochtend gaan, zei hij gisteren, maar nu ging hij toch maar niet omdat we moeten schoonmaken in huis Vriend, ik zit al 5 weken thuis, het huis is schoon. Bedenk een beter excuus.
Wij geven onze kippen ook kip te eten. Ik vond het in het begin ook gek maar ze eten en mogen alles (behalve brood) dus ja… waarom ook niet
Ik ben weer thuis met boodschappen. Het viel allemaal wel mee, niet eens hoeven wachten dus prima!
En op de fiets gegaan dus inclusief het tillen van tassen heb ik mijn workout weer gehad vandaag haha
Ik vraag me echt af waarom mijn ouders op het laatste moment mededelen dat ik iets moet regelen voor het paasdiner. Nu moet ik uit het niets een heel specifiek toetje maken terwijl ik daar eigenlijk geen geld voor heb. Als ik dat tegen hen zeg wordt het ruzie dus ik probeer heel hard te bedenken hoe ik vandaag nog aan geld kom. Zo geen zin in dit soort dingen.
Zeg dat specifieke ingrediënten op waren bij de supermarkt en maak iets met wat je al in huis hebt of een goedkoper toetje
Niet doen. Ze lopen heel erg slecht in.
Ik heb Delphine, ook lak. Vreselijke schoenen. De enige reden dat ik ze nog heb is de aankoop prijs.
Ik vind lak na een tijdje niet zo mooi meer. En ze zijn zo stug
Ik heb echt geen type. Elke man van in de 20 en 30 die voorbij loopt vind ik aantrekkelijk. What is wrong with me
Dat wordt helaas een heel slecht smoesje het is een gerecht met vers fruit. Maar ik ga wel wat bedenken. Voelt gewoon een beetje stom dat ze het zo op het laatste moment melden.
Oee ik dacht dat het alleen gold voor die zes op de glamour pagina die ze hebben. Geld dus op alles?
Ik heb voor het eerst in weken mascara op en mijn wimpers zijn zo lang joh!!
ik sliep pas om half fucking vier en nu ben ik helemaal naar de ratten. nu maar klaarmaken en kijken of ik er nog wat voor me over is in de supermarkt