Eindelijk lang weekend vrij na tentamens en zag dat the last of us in de aanbieding is op de PlayStation store. Dus meteen maar ff een treat yo self gedaan. Iedereen is er altijd zo enthousiast over dus ben heel benieuwd
Ik wilde hem ook kopen, maar kon hem van een collega lenen! Dus ik wilde hem ook gaan spelen dit weekend. Eigenlijk vind ik dat ik eerst uncharted 4 moet uitspelen, maar ik ben ook wel heel benieuwd nu.
Ik doe online cards against humanity en het ging over “not reciprocating oral sex” en dat noemden m’n vrienden “de Leeuwenhart special”
Klopt. Feminisme, bitches.
Ik ben een tijdje geleden met een project begonnen samen met een vriendin en vandaag komen er ineens allemaal berichtjes binnen van mensen die het leuk vinden, heb er echt een beetje kriebels in mijn buik van. Zo leuk!
Eindelijk, ik heb weekend 8 dagen aan 1 stuk gewerkt.
mijn telefoon ligt voor mij en ik zit op mijn laptop. ik wilde door insta scrollen maar dat probeerde ik met mijn muis te doen die ernaast ligt, pas na een paar seconden kreeg ik het in de gaten omg
Wow ik ben echt in tijden niet tot zo laat opgebleven. Mijn ogen zijn gewoon al bijna dicht
Net 3 uur met vriendinnen geskypet en nu voel ik me alleen
Ik heb gisteren voor het eerst een dalgona koffie gemaakt puur uit werk ontwijkend gedrag. Maar dat bleek dus een stuk lekkerder dan verwacht en nu kan ik niet wachten tot morgenochtend zodat ik er weer een kan maken.
Mijn man heeft restjes eten van zijn werk bij die anders weggegooid zouden worden, om aan onze kippen te geven. Het idee is super, maar het gaat om restjes waar kip in zit, is het raar dat ik dit (ethisch gezien) echt niet ok vind?
Nee dat is niet raar
ik weet niet van kippen dus deze mening is totaal irrelevant. Maar ik vind het wel bijzonder, haha.
Het zijn alleseters, dus ze zouden het sowieso wel opeten, maar ik vind niet ok. Man had iets van “ja, weten zij toch niet”.
dikke knuffel
Ik heb ergens last van en nu ging ik googlen en kwam ik natuurlijk weer rampscenarios tegen en nu is de hypochonder in mij bang dat ik er nog tijden mee ga zitten. Ook echt altijd voor het slapen gaan.
En het is 02u wtf is er met de avond gebeurd.
ik ben echt klaarwakker. vanavond per ongeluk geslapen van 20.00 tot 22.00 dus ben gewoon totaal niet moe. heb ook echt alles al geprobeerd, maar het helpt gewoon allemaal niet. ellende weer dit hoor haha
De postnlbezorger gaat me zo erg vervloeken. Er komen 4 pakketten, waarvan eentje 5 kilo is (die moet weer retour) en eentje 10
Ben alweer bijna een uur wakker
Ze zijn kannibalistisch. Dus zelfs al zouden ze het weten, willen ze het alsnog.
Zo heerlijk wakker worden met weer een rant van PeachGoddes