Wat je even kwijt wil #36

Ik zou het vooral lokaal zoeken in deze tijd, dus de woonplaats van je vriendin googlen + bloemen bezorgen oid, vast meer dan genoeg hits

2 likes

Tulpenpost.nl is ook leuk! En van een lokale teler :slight_smile:

2 likes

Ooh yess pfew haha <3

1 like

@Peppie Jij doet toch ook die pubquiz met je zus? Heb jij al die van vandaag gedaan? Met die paaseieren voor die hoofden
Raakte er gewoon gefrustreerd van

Haha als ik het tegen zou komen zou ik het kopen denk ik :sweat_smile:

1 like

Oef dat is inderdaad makkelijk!

Ben vast een basic white bitch maar ik wil een gallery wall maken van de muur naast m’n trap

3 likes

jippie weekend, wat een week!

ik weet niet of jullie hier van weten, maar pathe geeft dagelijks een code voor een film die je thuis kunt kijken

5 likes

Jinek vs Hoekstra love it, wat zijn ze lekker feisty allebei

Ik vind het tot nu toe teleurstellende films. Heb alleen huisvrouwen bestaan niet gezien en die was echt het toppunt van slecht en kut

1 like

oh hmm jammer, heb er zelf nog niks van gezien maar had wel gedacht dat het het proberen waard zou zijn

Eens, ik vind het ook tegenvallen. Mijn man had mij laatst overgehaald om Rambo te kijken. Wat was dat een bagger, zeg, vreselijk.

Kijken of je van één van jullie lievelingsrestaurants een lekker menu kunt afhalen en dat thuis serveren?

2 likes

Werken die codes de hele maand of moet je ze iedere dag invoeren?

Een vriendin van me had laatst al zijn vrienden en familie en collega’s opgetrommeld om iets leuks te sturen of een videoboodschap te maken voor hem, en lekker eten besteld bij een restaurant uit de buurt en brood en wijn en kaas enzo zodat ze een soort van thuis ‘uit eten’ konden. Hij vond het superleuk en en voelde zich bijna nog meer verwend dan op een normale verjaardag.

1 like

Pluukz.nl! 150 tulpen :sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Haha de lijst met slechte Nederlandse films die ik samen met een vriendin heb opgesteld en steeds bijwerk heet precies zo

5 likes

Welke film is het vandaag? Ik heb geen IG

Aah thnx!