Normaal gesproken begint vrijdag om 16u al de digitale vrimibo bij mijn werk maar het is nu al 17:30 en het blijft rustig op Teams. Hallllloooo stop eens met werken
Rookie mistake! Altijd bier en wijn in huis hebben, liefst ook nog koud! Ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat mijn weekvoorraad alcohol ook wel redelijk ruim was, maar wie houd ik voor de gek. Dus ja, ik vind het geoorloofd om naar de supermarkt te gaan, het is vrijdagmiddag.
@Blush Ik mis het ook zo een avondje (of liever nog een heel weekend) lekker alleen te zijn en op de bank te hangen met mijn eigen series en snaaivoer en iets te veel lekkere wijn.
Mijn man is ook nog op medisch noodzakelijk dieet en mag helemaal geen alcohol en lekkers meer, dus dat eet en drinkt ook niet zo gezellig meer.
Kijk hier heb ik wat aan! Dankje.
Heb eindelijk de moed gevonden om te stofzuigen. Is dat altijd een work out of ben ik zo een pudding geworden? Ik moet helemaal zweten en bijkomen.
Ik hoor net dat mijn stiefoma is overleden. Mijn opa en oma wonen in Florida en we zouden er in juni heengaan maar was al afgelast vanwege corona. Ik kan het nog niet geloven en mijn arme opa nu, weet niet hoe het nu verder moet met hem. En daar met corona ook zo heftig.
Ik was even in het park vandaag en waarom zijn er altijd:
- mensen die gitaar spelen
- mensen die zich uitsloven (op handen lopen ofzo)
- mensen die boenkeboenkeboenkmuziek draaien
- mensen met ontbloot bovenlijf
En dit waren allemaal mannen!! Coincidence? I think not!!
Wat heftig. Veel sterkte !
Wat heftig! Veel sterkte voor jullie .
Sterkte
Maar ook hoepelende vrouwen en mensen die koorddansen
Mama? Ben jij het?
Ha, ik wilde comfort food bestellen via thuisbezorgd dus koos voor bao met gekruide twister Fries. Blijkbaar is er iets verkeerd gegaan want in de bestelbevestiging staat nu dat er een bao en salade mijn kant op komt. Hoe dan?!
Nu twijfel ik om naar de snackbar op de hoek te lopen om dan daar een bakje patatjes te kopen voor erbij .
Aardappelsalade is wel een creatieve beschrijving voor friet.
Mijn vader was jarig en na lang beraad zijn zusje en ik 20km op de fiets naar m’n ouders toe gegaan. We haten fietsen allebei, maar dan konden we m tenminste even zien op z’n verjaardag in de tuin op afstand. Hij was heel blij dat we er toch waren en zei dat hij de hele dag een beetje verdrietig was geweest over het feit dat we er niet zouden zijn. Dus ik ook blij dat we gegaan zijn. Maar nu heb ik drie prosecco op en ben ik helemaal loom en rozig en moet ik verdomme nog terug. Mwehhhh
Ik zou bellen en zorgen dat je alsnog twister fries krijgt! Dit is een zaak van leven of dood ik zou het wel weten
Ik heb nu echt spijt dat ik dry january gedaan heb man echt waar was dat goed voor.
Maar goed gelukkig is dat allemaal niet meer relevant en ga ik verder met mijn derde speciaalbiertje
Ja ik heb al drie keer geprobeerd maar ze nemen niet op . Ik had mij nog wel het meeste verheugd op de frietjes .
Omdat ik mij er een beetje voor schaam maar ook weer niet
Ik cringewatch de ex van mijn vriend geregeld. Het begon alleen als ‘hmm eens kijken wat voor type dat is’ en gelukkig zijn er online genoeg mogelijkheden om stories anoniem te kijken. Maar ik snap haar deal gewoon niet. De ene dag is het 15 stories met hoe GELUKKIG ze is! Met d’r nieuwe lover, het LEVEN! ALLES! Dag later post ze een oude vrolijke foto van zichzelf met ‘ik herken deze vrouw niet meer, ze is er gelukkig nog wel af en toe’. Ik ga haar binnenkort eens voor het eerst online ontmoeten en vrees dat ik me zo moet gaan inhouden. Doordat m’n vriend ook al wel het een en ander heeft verteld denk ik in combinatie met haar social media aandachtsdrang alleen maar, volgens mij ben je niet zo heel gelukkig. Maar goed, misschien wordt het toch tijd dat ik ga afkicken. Ben ook veel te bang eens per ongeluk een foto te liken.
Ben jij wel gelukkig als je steeds de ex van je vriend opzoekt op social media?