Wat je even kwijt wil #36

En dit is gewoon een afspraak met een cliënt die vanmorgen belde of het ipv dinsdag vandaag kon. Ben te lief voor deze wereld. :sweat_smile:

Jij ook succes zo en daarna lekker relaxen!

1 like

Ik mis mijn bokslessen echt (nooit gedacht dat ik sporten zo missen maar ok). Het lukt me gewoon niet om mijn frustraties kwijt te raken nu, word er een beetje gek van. Ik doe van alles en dat werkt dan voor even wel maar de volgende dag ben ik weer zo tense gewoon. Echt irritant, en daar raak ik dan ook weer gefrustreerd van :weary: Vicieuze cirkel waarin ik mezelf gek maak laat me even wat dingen in elkaar timmeren gewoon. Elke dag.

Oppassen!!! is weer op tv for the time being

4 likes

Wow zo vet :heart_eyes:

1 like

Normaal pas ik als side hussel op mensen hun huizen (en katten) als ze op vakantie gaan, maar er gaat nu natuurlijk niemand.

Anyway, ik mis m’n katjes (m’n eigen is een klootzak) en eentje is vlakbij waar ik woon en één van die katten is heel oud en ik ben bang dat ik m nu nooit meer zie, dus ik heb een paaspakket gemaakt voor die kat (en de andere kat die daar woont) met snoepjes, van die sticks en een speeltje want ik verwen hem altijd helemaal dood als ik daar ben en ik droomde over hem en ik moest gewoon bijna janken over hoe hij altijd geniet van die snoepjes.

Net door de brievenbus gedaan met een kaartje voor de bewoners om niet helemaal over te komen als gestoorde kattenvrouw, Maarja ik ben echt 100% die vrouw nu.

Hoop dat ze me ff weer een lading foto’s van m sturen want ik mis m’n oude rakkert.

52 likes

Ja die 90s zag ik op fb groepen dat mensen dachten dat die nog niet online gestaan hebben, dus die zou ik nog ff in de gaten houden als ik jou was.
Stom dat je van die air force teruggestort had gekregen, hopelijk bij sneaker district wel gelukt. Zijn leuke schoentjes

1 like

Ik heb net weer de tondeuse over m’n hoofd heen gehaald en heb nu nog maar 6mm haar over en het voelt heeeeerlijk :relaxed:

39 likes

Die wil ik ook! Zit er als een hyena op. Maar ik dacht dat ze nog niet uit waren. Kan iig niet 123 een NL release datum vinden :thinking:

Waar? :heart_eyes:

Npo

1 like

Haha ja, ik zit de hele tijd mezelf te aaien

Ik wil zoooo graag weer een avondje alleen op de bank zonder vriend en met sushi / wijn / eten. Maar helaas, we houden ons braaf aan de regels dus zitten netjes samen thuis :triumph:

8 likes

Heb je geen aparte kamer waar je hem uit kan verbannen en hem vertellen dat je alleen eten voor jezelf regelt en hij niks mag zeggen over wat of hoeveel je drinkt?

5 likes

Oh hij beoordeelt niks! Maar ik wil gewoon het rijk voor mezelf alleen en niks delen :joy: Hij werkt overdag op zolder, misschien kan ik hem idd gewoon op de slaapkamer opsluiten met de laptop en wat flesjes bier.

@Monstertruck ik heb een kamertje voor mezelf, maar daarin past alleen een make-up tafel en rommel. Dus ga denk ik maar makeuppen en wijn drinken.

1 like

Wow… Jensen is echt de Nederlandse Alex jones geworden of niet :sweat_smile:

3 likes

We hebben allemaal al een ladycave toch :wink: :wink: :wink:

14 likes

Ik vind de vrijmibo thuis wel gezellig. Mijn vriend is nog een beetje aan het werk maar wel met wijn. En ik zit erbij aan de eettafel chips te eten en ook met wijn

2 likes

Mijn leidinggevende kwam net een cadeautje brengen om te bedanken voor onze inzet tijdens deze periode. Super lief

6 likes

Ik crave bier of wijn maar alles is op :weary: Heb alleen nog dessertwijn en een fles zelfgestookte rakija uit Servië van waarschijnlijk 60% in de vriezer maar dat gaat ook weer zo ver meteen. Ga ik naar de supermarkt (ja dit is noodzakelijk!!) of ga ik dessertwijn drinken, keuzes keuzes. De snacks zijn ook op. Dat concept van weekboodschappen is toch bijna niet te doen gewoon, ik kan op zaterdag wel denken dat ik genoeg heb aan 2 zakken chips en 3 flessen wijn maar op dinsdag is alles op dusja. Wat moet je dan de rest van de week. En als je meer koopt is het nog steeds even snel op.

6 likes

Wehhh mijn kattenbaby moest naar de dierenarts :crying_cat_face: wij 208 euro armer, hij een trauma rijker