Wat je even kwijt wil #36

Oh jawel!

2 likes

Je weet dat zon blur spoiler juist uitnodigd om te lezen en alsnog iedereen het kan zien he haha.

Haha ja snap ik, misschien wil ik zelf die confrontatie uit de weg.

1 like

Haha grappig ik ga maandag ook op de fiets naar mn pa!! Maar ik moet nog verder dan jij :weary:

1 like

Ahh ben zo blij! Mijn beugel zou er 3 weken geleden uit gaan maar twee dagen daarvoor sloten de orthodontisten dus dat ging natuurlijk niet. Ik was al bang om nog maanden er mee te moeten rondlopen maar de ortho belde voor een afspraak over twee weken :cheer: (er is dan steeds maar een klant binnen en maar een assistent aan het werk ivm maatregelen natuurlijk)

6 likes

Ik stel normaal eten bestellen enorm uit, en ook langs de snackbar. Uren met honger zitten. Maar nu weet ik niet of het verstandig is alsnog naar de snackbar te gaan. Weet niet of ze wel rekening houden met die maatregelen. Kan misschien beter zelf koken. En zo gaat het dus altijd :’)

Kan iemand trouwens nog aan deze oma uitleggen waar dat ge-juno ipv juni vandaan komt?? :older_woman:

1 like

Uit de persconferentie van Grapperhaus! (net als julij ipv juli)

Grapperhaus zei dat in een toespraak Ipv Juni.
Maar het schijnt dat alle juristen het zo uitspreken om verwarring te voorkomen.

Gelukkig kun je het nu inhalen, niet meer aan denken

1 like

@Luipaard @kali ik beloof dat ze niet tegenvallen. Het is jammer dat ze zo ongezond zijn (en duur) anders zou ik er elke dag wel eentje eten.

2 likes

Ik heb kitkatijsjes gekocht maar ze zijn kut.

Ahh dit is goed om te horen! Ik denk dat ik een half koekje per keer ga eten, want 150gr klinkt echt enorm. Nog 1,5 week wachten en dan kan ik goed oordelen hoe ik ze ga eten haha

1 like

Waar moet ik dan hoepelen? :frowning:

2 likes

Ja ik doe ook een halve per keer, maar soms eet ik daarna toch nog de tweede helft (oeps). Ze liggen hier wel in de vriezer nu, dus dan is er nog een soort van drempel.

@JonSnow @Salmiak merci merci, weer een corona mystery opgelost!

1 like

Ik wil ze ook gaan invriezen idd. Eet jouw vriend het niet? Ik moet sowieso delen met man

1 like

Haha die is niet zo van de chocola, dus meer voor mij!!! (Degene zonder chocola heb ik gewoon snel opgegeten zoals de cinnabon).

Wat zouden jullie voor je verjaardag vragen als je binnenkort jarig zou zijn? Ik ben echt even inspiratieloos :sweat_smile:

Hahaha goed opgelost :sunglasses: die van mij zei eerst ook altijd dat ie niet van chocola houdt, maar hij eet het steeds vaker :sob:

1 like