Deze is echt leuk!!
Ik mis de combishaker van een bepaald meidenblad soms nog. Nu teken ik maar kleding in Animal Crossing.
Ik kijk tiger king maar wordt er alleen maar naar van. Al die tijgers en andere dieren in kooien. Vooral al die welpjes
Snap ik! Ik werk als bijbaantje in een supermarkt en ben ook iedere keer nerveus als ik moet werken. Er zijn echt veel mensen die nog steeds geen afstand nemen
Net ondanks vrij aanwezige naalangst bloed gedoneerd voor de eerste keer en ik ben echt best trots op mezelf. Kon vanochtend m’n handen niet stil houden zo shakete ik en nu voel ik me tha boss
Ik krijg eind deze maand een Corona bonus van mijn vorige baan. Nu wil ik dit bedrag aan een kleine organisatie geven die dit wel kunnen gebruiken en iets voor de mensen doen die geraakt worden door Corona. Ik heb al geld gegeven aan de voedselbank. Mijn vraag was of jullie nog een goed doel kennen?
Ik heb net een vega schnitzel gegeten die 5 dagen over datum was, zonder hier eerst te vragen of ik die nog wel kan eten! #trots
Willen jullie er rekening mee houden dat het delen van (actie)codes waar je als deler zelf beter van wordt, niet zijn toegestaan. Om spam te voorkomen. Als je een code met iemand wilt delen, graag via pb.
Misschien die dierentuin in Born?
:o je kan er dieren adopteren. Dat is echt een super goed idee.
Het is gelukt!! Moest naar twee winkels voor asperges. Ik ben paaseitjes vergeten dat is wel echt een drama
@Bird oooh lekker, geniet ervan alvast!
Ik was net na jaren weer eens bij de Lidl. Kreeg ik de bak van de verse broodjes niet open… 5 minuten staan klungelen tot een meisje zei mevrouw u moet de deksel schuiven… voelde me echt een boomer helemaal van de leg natuurlijk dus ik pak (ik dacht) mijn karretje, loop het hele gangpad uit komt er ineens een man naar me toe mevrouw mag ik mijn karretje terug??? oeps. Volgende keer maar weer gewoon naar AH
@monkeyslut tot nu toe gaat alles goed! Maar ik moet zo nog naar de AH want ze hadden natuurlijk niet alles. Eerst even bijkomen in de zon
Moet die suikersiroop in de koelkast?
Nee doe ik niet, maar weet het niet eigenlijk.
Thanks! Ik ga customer service doen voor een bedrijf. Dan wel de logistieke kant dus ik heb eigenlijk alleen business 2 business contact plus daar komt nog wat planning bij kijken. Iets waar ik dus nog totaaal geen ervaring mee heb maar wel graag wilde gaan doen!
Ik ben vandaag vrij maar heb om 15:00 wel belafspraak. Stelt echt niks voor maar word daar zo onrustig van, kan niet ontspannen. Gelukkig is het bijna.
Wat lief van jou! Misschien is Stichting Vluchteling een mooi doel? Die kunnen het goed gebruiken om in vluchtelingenkampen te proberen voorkomen dat het virus uitbreekt (heel moeilijk natuurlijk met al die tenten op elkaar).
Ijskoffie met alpro vanille is bomb
Heb hetzelfde, alleen pas om half 5. Pfff. Doe ik dus ook nooit meer.
Oh half 5, dat is helemaal kut! Ik ga ook proberen om hem volgende keer eerder te plannen of op een andere dag. Succes nog even haha.