Wat je even kwijt wil #36

Mijn vriend grijpt er ook altijd naast, dus meestal doe ik ook voor hem mee. Hadden we een tijdje terug ineens allebei gewonnen bij de raffle :sweat_smile: Dus toen zaten we met twee paar schoenen in dezelfde maat. Eigenlijk bizar ook dat je meedoet met een loterij en als je wint mag je de schoenen kopen.

4 likes

Ik werd chagrijnig/gefrustreerd wakker en net heb ik alles eruit gesport. Chill is dat.

5 likes

afbeelding

6 likes

Wat is dit voor een eng beest😫?

Ah ik zag de foto nog niet en dacht meteen: veenmol!!

Nee een horzel ofzo?

5 likes

Het resultaat van een sprinkhaan die een avontuurtje met een wesp heeft gehad? Haha, wat een maf beest.

8 likes

Hier is de mijne: :slight_smile:

1 like

Ik heb zojuist het contract getekend dus nu is het officieel!

Vanavond lekker gourmetten met mijn vriend om mijn nieuwe baan te vieren :partying_face:

58 likes

Dankje! Ik ben net wezen kijken en het zag er goed uit alleen een beetje klein. Nu hopen dat ik met de makelaar een datum overeen kan komen dat ik er in mag want ik wil het liever niet al deze maand in.

1 like

Aa top! Heb hem gebruikt!!!

1 like

Mantispidae/mantidfly?

Ja ik zag het, dankjewel!! :smiley:

Ik ben nu iedere keer nerveus als ik naar de supermarkt moet en nu voor Pasen al helemaal. Ik ga zo wish me luck!!

6 likes

Ik ging net m’n haar knippen, doe ik wel vaker zelf, maar dan alleen klein stukje puntjes eraf. Nu dacht ik goh laat ik het voorste plukje wat korter knippen. Toen had ik iets teveel plukjes korter geknipt, eindstand: ben net ruim een uur bezig geweest met laagjes in m’n haar te knippen. Maar het ziet er nog best goed uit, al zeg ik het zelf. Ga wel na de crisis toch maar een keer naar de echte professional.

1 like

Ik ook word er ook helemaal moe van en wíl de rest van de dag niet eens meer de deur uit
Komt mooi uit dus haha

3 likes
Code

7,5 euro korting

Nou echt dit. Zit er heel de ochtend al tegenaan te hikken. Ga zo eerst naar de Gall&gall voor mijn disaronno en monin, dat moet nog wel lukken.
Lekker ontspannen vrij zo🙄

1 like

Dankjewel! Heb inmiddels alleen al besteld met de code van fysicus!

1 like

7DE1FADB-D23B-401D-BCD9-67DBB900BEC9

Ik vind dat in dit gekke digitale tijdperk dit spel weer terug online moet komen.

42 likes

Oh wow ja dit ken ik nog wel haha. Wat een tijden waren dat… Kon ik me gewoon uren vermaken met dit spelletje en nu verveel ik me altijd zo snel als ik achter mijn laptop zit.

1 like