Heb je met het antwoord hen en jouzelf een vrije dag bezorgd ?:d
Haha ja geweldig hè
Ik heb sinds gister ineens zo last nekpijn
Iemand was me voor helaas met een eerlijk antwoord (en het was iemand die sowieso op vrijdag vrij was dus hallo denk ff na voor je collega’s!!!). Maar daardoor kwam ik er wel achter dat 5 mei bij ons een jaarlijkse vrije dag is ipv goeie vrijdag en dat had ik anders ook niet geweten!
ooh jongens heb deze week echt zo een kutweek achter de rug.
- oma gecremeerd in aanwezigheid van familie die ik echt al jaren niet had gezien
- dag daarna tentamen
- mega conflict uitgesproken met een manager eindstand we gaan niet meer samen werken (wat goed is) maar dit hele conflict heeft zoveel energie van mij gevergd.
- nu een dag werken en moet ECHT wat dingen afmaken en een vervelend telefoontje naar klant plegen.
Maar ben gewoon ZO MOE en GEDEMOTIVEERD van ALLES.
Dat klinkt megaheftig in een week allemaal. Zou je niet een dag vrij kunnen nemen? Of heb je in elk geval dit lange weekend vrij? Want volgens mij is het niet zo gek dat je moe en gedemotiveerd bent op dit punt.
Nou eigenlijk was ik vandaag vrij, maar heb dat nu omgeruild naar een andere dag zodat ik wat dingen af kon maken want vond het ook lullig naar de manager toe omdat ik er deze week al 2 dagen niet was. Hierna gelukkig wel paasweekend en moet dan echt even ontspannen. Maar weetje ik heb nu gewoon niets leuks in het vooruitzicht, misschien dat het daarom ook allemaal zo zwaar maakt.
Als ik wat dingen afkrijg vandaag heb ik tenminste even een voldaan gevoel ipv van nee het is niet af omdat…
Ja ik herken je gevoel heel erg hoor, ik denk nu ook steeds (omdat ik ook weinig leuks omm naar uit te kijken heb) “als m’n werk in elk geval lukt heb ik in elk geval iets positiefs”. Maar je moet daar soms ook in erkennen dat het niet gaat lukken helaas. Succes vandaag in elk geval, zorg goed voor jezelf dit weekend!
Ugh, klaar met deze week. Nog even 7 uur mijn best doen en dan vertrek ik als zeester richting bank danwel bed.
Ik begin intussen best aan de crisis en de maatregelen te wennen. Het is niet fijn allemaal, maar als het nodig is zou ik nog wel even kunnen volhouden zo.
Maar ik merk wel dat sommige mensen in mijn omgeving het er moeilijker mee hebben, helemaal als dingen in hun leven al niet zo lekker liepen en ze nu dan ook nog eens alleen thuis moeten zitten
Ik word er zo onrustig van en voel me een soort van verantwoordelijk voor hun geluk. Terwijl ik het ook gewoon wil kunnen loslaten en mijn eigen leven wil kunnen leiden. Pff lastig.
Je kan beter naar beenlengte kijken dan naar lichaamslengte om de framemaat te bepalen. Op internet kan je wel vinden hoe je dit opmeet, als je dat wil.
Ik heb voor de verjaardag van een vriend van me een grote, zwarte dildo gekocht via Bol en omdat ik lui ben ook gekozen voor de inpakservice incl kaart. Hij is zojuist binnengekomen. Oningepakt. Met een kaartje erbij waar op staat “Gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Noor! Kusjes Mario en Elise” Mijn God ik heb denk ik een kwartier naar adem gehapt
HAHAHA omg, nou gelukkig dat alleen het kaartje bij jou is gekomen en niet het cadeau bij die mensen van dat kaartje!
Hahaha ja dat zei degene van de klantenservice van bolcom ook al, dat het ook wel eens gebeurd is dat er zo’n verwisseling geweest is. Je kind zou ‘t maar uitpakken, hahaha
Onze nieuwe tv is binnengekomen. En ik wilde een filmpje maken van de onthulling (dat die soort piepschuimen hoes eraf werd gehaald).
Nu zie je dus mijn vriend in zijn onderbroek dat ding eraf trekken, terwijl ik de A-Team theme song na doe (??) en vervolgens zie je mij ook in mijn onderbroek en sokken staan in de reflectie van het enorme scherm.
Echt Corona times entertainment dit, het is jammer dat ik nog mijn privacy enigszins waardeer anders zou ik dit zo willen delen.
Ik kan nu gewoon geen kleding kopen. Het trekt me echt niet om nu er leuk uit te zien. Heb ook een nieuwe jas nodig, maar ik kan gewoon niks vinden.
Jammer dan!
Ik kreeg vragen van ouders (dochter zit in groep 6) hoe je taken kunt uploaden in classroom e.d.
Dus vanmorgen met mijn dochter filmpjes gemaakt en laten zien hoe je met een chromebook foto’s en filmpjes maakt. En hoe je taken kunt inleveren.
Dit geplaatst in de groepsapp en nu krijg ik heel veel dankjewel van ouders!
Wat vreemd, waarom heeft niemand dat gevraagd aan de meesters o.i.d.
We zijn al 4 weken verder!
(Meesters hebben het wel aan de kinderen laten zien dmv schermdelen)
Ik ben keihard aan het solliciteren, omdat ik echt weg wil bij mijn huidige werkgever.
Nou heb ik eindelijk een keer goed nieuws, een bedrijf dat me heel graag telefonisch wil interviewen omdat ze m’n achtergrond zo interessant vinden. Ze hebben me ook gevraagd om 3 taken te completen en naar ze op te sturen. Maar die zijn ZO groot en heftig, dat ik compleet aan mezelf zit te twijfelen. Zou ik dit uberhaupt wel kunnen??? Ik schiet compleet in de stress - heb denk ik veel te hoog gegrepen
Oke ik wist dat het overlegd zou worden maar ik deed vorige week de wc’s enz hier niet dus had niks verwacht maar krijg ineens een Jumbokaart van vijftig euro voor mijn inzet hier. Ik heb in totaal tot nu toe een weekje wc’s schoongemaakt en beetje klinken schoonmaken twee keer per dag. Doe nu wc’s dus wel weer want persoon zit weer ziek thuis maar damn wel nice dit.
Ik zou om 11:30 therapie hebben maar het gaat weer mis jeej dit is een sarcastische smiley