Wat je even kwijt wil #36

Heb ik te veel wijn gedronken in m’n eentje? Ja.

3 likes

Nee je merkt het wel of het gewoon nieuwsgierigheid is of echt dat hij dat ook wil hebben en het uit je handen of mond kijkt. Maar inderdaad haha misschien weten ze dan meteen dat ze niet alles krijgen. Geen idee. Ga het uittesten als ik ooit zelf een baby heb en de follow up in kleutertijd kan zien :stuck_out_tongue:

1 like

ik wil vega bitterballen maken maar ben te lui om ze te maken hmmm

Ja merkte ik ook al met babysitten hoor, hoewel ik best streng ben/was is toegeven soms gewoon makkelijker. Had vaak ook geen zin in hele ruzie met een kleuter omdat je dan weet dat je het komende uren zwaar hebt :’). Al ben ik ook een paar keer toegesproken dat ze heus x/y wel mogen en moest ik een stuk soepeler zijn :’)

1 like

:point_up_2:t3: :wave:t3:

1 like

Ja dat is ook best lastig “ik wil siroop” “wil je geen water? Hier eerst een glas water en dan siroop” “nee ik wil siroop” “ok blijkbaar heb je geen dorst”.
“Ik wil snoep” “Nee je hebt nog geen fruit op. Wil je een appel? Ok een peer dan? Banaan? Of anders wat tomaatjes? Eerst fruit, dan misschien snoep”. Het alternatief is niet altijd aantrekkelijk helaas :stuck_out_tongue:
(Over dat siroop kreeg ik dus te horen dat ze heus wel siroop mogen en niet eerst water hoeven te drinken hehe)

2 likes

Ik had vroeger op mijn kamer glow in the dark behang, lijkt me echt leuk om weer te hebben. Maar ook weer niet want ik hou van donkere nachten. Dilemma’s.

2 likes

Het is nu 3:51 en ik kan maar niet slapen dus ben net maar uit bed gegaan. Voel me zó onrustig. En heb net voor de 3e keer sinds zondag mn haar geknipt en ik trok net een bh aan en het zit nog steeds onder mn bh bandje. Als ik rechtop zit zo’n 2 cm. Ik snap er niks van. Had ik dan zulk lang haar? :neutral_face: en ik heb maar een glas gin ingeschonken. Bleh

Omg. Kijk de blik van Frans Bauer hier. Ik kan niet meer. Ik moest zo hardop lachen dat ik mn vriend al een soort van wakker hoorde worden.

6 likes

Echt waarom lig ik al sinds half 5 wakker… wtf. Gelukkig hoef ik vandaag niet te werken, dat scheelt weer.

1 like

Ik was gister aan het kijken, ook ik ging stuk om Frans hahaha! Die kan gewoon niet boos zijn :joy:

2 likes

Ik ga over een aantal uur een huur appartement bekijken en ik ben best nerveus. Als ik ja zeg is het gewoon van mij maar ik ben bang dat ik spijt ga krijgen dus nu extra vroeg wakker om te kunnen twijfelen en malen :upside_down_face:

3 likes

Ga op je gevoel af.
Als je nu al een plattegrond of foto’s hebt gezien heb je al een goede of minder fijne indruk.

Succes!

Ohhhh ik zie in de postnl app dat ik vandaag chocoladebrievenbuspost krijg. Het is niet van m’n beste vriendinnetje, ben zo benieuwd van wie wel :grin:

8 likes

Dacht dus paar dagen dat ik vrij was en er gaat mijn wekker en ik denk oh maar het is weekend toch. Verdomme nee :sob:

Mijn baas, gisteravond, half 11, in de groepschat “is morgen eigenlijk een vrije dag?”
Volgens mij is iedereen de weg kwijt hahaha

20 likes

Omfg mijn kat wilde net met haar klauwen in mijn IXXI gaan hangen haha (weet dat hier wat haters zitten maar ben erg op de mijne gesteld) oooh een van ons gaat het niet levend redden uit deze periode van intelligente lockdown.

4 likes

Kut kut kut. Krijg net een telefoontje dat de beste vriendin van oma morgen euthanasie plaat plegen. Het is wel echt heel fijn voor die vrouw dat het eindelijk kan want ze is helemaal op. Maar nu kan ik niet naar oma om haar te troosten. Wat een kutgedoe.

1 like

Nog meer mensen in de rave die @Lula gisteren deelde? Hahah ik vind het zo grappig

Hahaha ik ben ff gaan kijken :grin: :grin:

Vandaag komt de haarverf eindelijk, eeeeindelijk roze haar :raised_hands:t2:

De buren hebben een steiger gebouwd om te klussen en kijken nu recht naar binnen bij me.
Kakzooi, nu voel ik me bekeken