@Zemraluani
In 2015 hadden we nog geen global warming zo te zien
Ik denk daar echt anders over (en mijn ouders ook). Als een oppaskind zei “waarom mag ik dat niet en jij wel” (dan ging het over dat ik meer eten nam oid) heb ik ook wel eens gezegd omdat hij/zij een kind is en ik volwassen/de oppas.
Volgens mij hoeft een kind niet in alles hetzelfde behandeld te worden als een volwassene.
Maar ik moet zeggen dat ik ook wel eens op de wc iets gegeten heb omdat ik geen zin in gezeur had (toen nog gebiecht hier :p).
Nouja dat kan natuurlijk wel. Er zijn alleen blijkbaar een aantal mensen (ouders) die dat niet doen/durven. Kwestie van opvoeden lijkt me.
In theorie ben ik het echt 100% met je eens, maar in de praktijk lukt het me niet eens m’n kat op te voeden en eindstand krijgt zelfs hij bijna altijd een deel van m’n eten.
M’n kat is trouwens dol op croissants.
Die van mij is 2. Ik kom soms nog weg met “nee, dit is voor grote mensen”
Hier ben ik ook helemaal voor hoor. Maar deze vrouw is onmogelijk en gaat gewoon een half uur schreeuwen en jenken als ze iets niet ook mag. Ze heeft een super lastige leeftijd en heb niet altijd zin om ermee te dealen. Dus dan eet ik liever stiekem m’n croissant. Maar gelukkig vond ze genoeg andere redenen om een half uur over te jenken.
Ik kreeg vandaag een handgeschreven kaartje van m’n baas met erin dat hij het zo goed vond gaan en dat ik heel zelfsturend werkte en dat dat hem enorm hielp. Hij heeft vast naar het hele team gestuurd, echt super lief!
Mijn nek zit zoooo vast ik mis mijn massage therapeut zo intens Heb vannacht zelfs over haar gedroomd zo graag wil ik erheen.
Dit wordt een hele goede vrijdag.
Ik ben de Engelse versie van de film intouchable aan het kijken en heb net als snack butter shrimps gehad. De balkondeur staat ook nog lekker open en ik voel me eindelijk weer eens happy. Hopelijk houd ik dit gevoel even vast.
Ik ben een 12 uur lange uitzending aan het kijken van een schip dat van nieuw Zeeland naar Antarctica vaart. Zo rustgevend, topdag nu al.
Oh en ondertussen ben ik aan het uitzoeken hoe ik een baan kan vinden op een station op de Zuidpool, dat lijkt me ineens echt helemaal geweldig! Al moet ik daar kuisen of vervelend werk doen, lijkt me echt fantastisch om daar te kunnen zijn voor een tijdje.
Ik vind het nu al te warm op de slaapkamer, deze zomer gaat pittig worden…
Dit is echt mijn favo
Nou zelfs bij een baby kan dat lastig zijn! Voelde me soms beetje opgelaten als ik iets zat te eten en hij echt het eten uit mijn mond zat te kijken maar hij al had gegeten/het nog geen tijd was voor zijn volgende hap/fles dus hij niks kon krijgen. Voelde dan echt een beetje zielig :’)
Dacht door ‘vrouw’ ff dat je het over haar moeder had
Ik heb zo’n pijn aan mijn borsten! Ze voelen ook heel zwaar aan. Echt raar en irritant
Herkenbaar
Ze zijn in die van Debbie aan het transformeren. Morgen word je opeens wakker met enorme jetsers.
Nou dat zou ik helemaal geen probleem vinden Laat ze maar komen die rakkers.