Wat je even kwijt wil #35

Ik kom er net achter dat alle seizoenen van Flikken (de originele, kom niet aanzetten met die neppe over Maastricht) op Videoland staat. Dat wordt een extreem lange marathon :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Dat is idd eenrichtingsverkeer. Fijn dat je je weer wat beter voelt!

2 likes

Oké, ik heb bedacht dat ik maar ga hoepelen om naast wat sporadische yoga toch nog wat te bewegen thuis. Heeft iemand misschien tips voor een fijne hoepel om mee te beginnen? :raising_hand_woman:t4:

1 like

Wie wil meedoen met een tekenspel met mij en m’n zus: https://skribbl.io/?Bt2jNWt1jYkx

Ik ook. Ben er gelukkig geen lid.

1 like

Ik doe mee!

1 like

Ennnn ze hebben het alweer verwijderd.

1 like

Aah kwam net thuis van weekendje weg zijn en toen lag er een leuk kaartje van @Hatsmetflats op de deurmat. :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik heb een basic hulahoop van “de hoepelwinkel” en die is heel fijn. Wel enigszins aan de prijs helaas.
Was eerst begonnen met een cheape fitness hoepel maar dat zou ik niet aanraden, doet zeer.
Maar er was hier ook een hoepeltopic, misschien hebben de doorgewinterde hoepelaars betere tips :stuck_out_tongue:

1 like

YES altijd fijn om iemand dit te zien zeggen. Misschien moet ik ook weer eens terugkijken. Heb hier tien dvd-boxen liggen. :joy:

1 like

Hm. Ga ik voor de tweede keer in drie dagen sushi bestellen of niet. Hmmm.

2 likes

Ja. Support die lokale ondernemer :crazy_face:

3 likes

Ah, die heb ik gemist. Ik ga even zoeken, thanks!

Doeee en laat wat bij mij bezorgen please. Ik ben vegetariër, maar ik droom al dagen over vlees en vis. Ik kwijl nu in dit type. Eet sushi namens mij. Alsjeblieft!

2 likes

Ik heb hierop geklikt maar heb het idee dat ik met wildvreemden uit de hele wereld nu zit te spelen?

1 like

Zo IKEA pax in elkaar geknald vandaag. Electriciteit is zo goed als allemaal klaar zometeen. Morgen schuren van de trap en de kamer verfen.

1 like

Hahah fijn dat er meerdere mensen deze mening delen :hugs:

1 like

Ik ben ongesteld en daardoor dramatischer. Sorry.

3 likes

Ik ga morgen weer aan het werk na een week thuis te hebben gezeten. Ben inmiddels 2 dagen klachtenvrij. Heb nog nooit zoveel zin gehad in werken!!

3 likes

@Chesirecat en @Hatsmetflats
Het komt eraan hoor!

2 likes