Wat je even kwijt wil #35

Eet namens mij en mijn onbevruchte eicel

6 likes

Ik heb een pull-up bar gekocht en die hangt in de slaapkamerdeur op de gang. En onze regel is nu dat elke keer dat je erlangs loopt je 20 seconden moet hangen (ik wil minstens 1 pull-up kunnen als deze toestand voorbij is, gaat nooit lukken tenzij het nog een jaar duurt maar ok). En nu heb ik dorst en moet ik plassen maar wil geen drinken pakken of naar de wc want dan moet ik aan de stok hangen :weary: Kutregel.

30 likes

Nouu ik ben aan het werk (cafetaria) en het is zooo druk. Er hangen tien papieren op de deur van niet binnenkomen en de helft loopt zomaar naar binnen en ik sta hier als een kleuterjuf iedereen weg te sturen jeetje zeg

Ohhhh sorry we zijn al gestopt :grimacing:

1 like

Ohh haha dacht al wie zijn Cristina en skeetmcskeet.

1 like

Mijn Netflix was overspannen en herkende ons niet meer. Vandaag kon ik weer wel inloggen met het wachtwoord (dat klopte dus gewoon wel). Alleen is mijn hele kijklijst wegā€¦ :sob: Zijn er manieren om die terug te halen?

Eej ik kan morgen weer aan het werk :ok_hand:t2:

3 likes

Ik krijg allemaal van die full body no equipment home work out body weight suggesties. Klik er een aan, no equipment. Intro: you just need a yogamat, some light en medium resistance bands, oh right and also a bench. Vriend, wat begrijp je niet aan home, no equipment, body weight.

7 likes

Nog even 50 minuutjes sporten voor de tv en dan binnen 5 minuten een chocoladereep wegvreten tijdens Boer zoekt vrouw. #balans

3 likes

Ahh ik probeerde een grappig voiceberichtje te sturen naar vriendinnen, maar volgens mij komt de grap niet over en dan is het best wel een kut bericht

1 like

Ik had net eten besteld en had een krukje buitengezet zodat ze daar mijn bestelling op neer kon zetten (had ik ook gezegd bij opmerkingen tijdens bestellen). :ok_hand:t2:

2 likes

Die vriendin en huisgenoot van mij die het klooster ingaat, komt overmorgen al verhuizen en voor het laatst hier. Dat is een maand eerder dan gepland door alle coronashit. We zouden nog wat leuks doen, maar dat gaat natuurlijk niet. En overmorgen ben ik nog steeds in isolatie waarschijnlijk.

Ik huil echt heel hard, maar niemand mag bij me komen om een knuffel te geven. En een vriend is chag omdat ik hem 13 appjes achter elkaar stuurde. Maar ik voel me gewoon alleen en verdrietig en ik wil heel graag een knuffel, want ik heb er al twee weken geen gehad.

11 likes

Mijn moeder gaat binnenkort een samenleving aan met haar vriend.
Nu ging ze mijn vriend bellen om te vragen of hij fotoā€™s wilt maken.

Ik ben best wel beledigd. Ik vind dat ze het eerst met mij moest overleggen.

Ik heb net uitgelegd aan mijn kat dat wij misschien allemaal in lockdown moeten en ook hij straks een papiertje moet hebben om naar buiten te gaan. Hij was het er niet mee eens

21 likes

Kan je een kussen even knuffelen, of een soort fort van dekens en kussen maken met ergens een kruik verstopt? Een virtuele knuffel kan je sowieso krijgen!

1 like

Komt absoluut niet in de buurt bij een echte, maar bij dezen een virtuele knuffel! Vervelend dat die vriend geĆÆrriteerd is door al je appjes, hopelijk lucht het ook een beetje op om hier je hart te luchten!

2 likes

Ik heb sinds gisteren een vaatwasser en hij staat nu voor het eerst aan en nu zit ik alleen op de bank en ik vind alle nieuwe geluiden eng. En het is donker buiten en heb geen gordijnen en dat is ook eng.
Is dit een biecht? Morgen word ik 28, geen zin in want geen feestje:(

1 like

Ah lieverd! Ik wou dat ik je kon helpen door je te knuffelen of iets anders.
Ik vind dat je het echt allemaal kei goed doet! En een forumknuffel voor jouā™”

1 like

Ook van mij een virtuele knuffel!

image

1 like

:heart: :heart: