Dit vraag ik me dus ook heel erg af
Misschien moet dit in het opbiechttopic maar ik ben net dus met mijn vriend waarmee ik samenwoon naar het park geweest, we hebben daar wat gevoetbald en een broodje gegeten op een kleed. Er waren 50 meter rondom ons geen andere mensen, en we hebben daar mega erg genoten van de buitenlucht/zon met een muziekje en wat beweging. Ik ben er helemaal van opgeknapt.
Het park is 100 meter van ons huis dus als het druk was waren we niet gegaan en gewoon omgedraaid. Maar op deze manier zie ik er geen kwaad van in?
Nou degenen die dat zeggen zullen andere mensen zijn dan de mensen die buiten zijn. De mensen op het strand plaatsen niet zulke posts lijkt me. Zo ingewikkeld lijkt dat me niet. De ene helft zit binnen, de andere helft is buiten.
Nou voor mijn hond is corona de beste tijd van zijn leven denk ik. De hele dag gezelschap, extra wandelingen met het gezin en een beetje zonnen in de tuin. Zelfs de buren van verderop nemen hem mee om te wandelen .
Plus, een hele hoop evenementen zijn afgelast waardoor de mensen buiten zich op een kleiner aantal plaatsen centreren. Sneller vol en druk dus.
Ik ben maar eens begonnen met het maken van een fotoboek van een vakantie van vorig jaar. Nu al spijt van. Waarom heb ik zĆ³ veel fotoās gemaakt?
Ik heb mijn MacBook ge-update na een dik jaar, maar nu doet Word en mijn hele Adobe (CS6 hahahaha) pakket het niet meer. Kan wel janken want dat is het enige dat ik gebruik.
Maar als het af is, ga je er zeker geen spijt van hebben!!
Lessen ontwikkeld en online gepubliceerd voor aankomende week
Verder gewerkt aan studieopdrachten
Schoongemaakt
Ontzettend geknoeid met een muffin waardoor ik nu eigenlijk weer kan beginnen met schoonmaken. Ik zou gewoon geen muffins en croissants binnenshuis mogen eten en altijd een slabbetje moeten dragen.
Ik kreeg dit jaar een enorme slab als surprise van Sinterklaas om deze redenā¦
??? How about no.
Toch wel eentje waar je naam erop geborduurd?
Neeā¦ Wel eentje met een priesterboordje
Ehh wat? Heel erg niet okƩ dit.
Nee, de server lag eruit
Als ik hier lid was, had ik gelijk opgezegd. Wat een kutpost
Oh dit is een goed idee voor mān zusje
Nee, ik gebruik mijn thermometer onder mijn tong en als ik hem een keer in mijn anus heb gestopt, is er geen weg meer terug