Wat je even kwijt wil #35

Wat gaaf! Vind je het goed als ik dit linkje deel met mijn collega’s die grotendeels in Amsterdam wonen?

Wow, ik heb twee eieren gepocheerd in m’n courgettesoep en het is gewoon gelukt.

Of het lekker is, ga ik nu uitvinden.

19 likes

Ik belde oma om even te kletsen maar ze kon me niet horen. Drie keer opnieuw gebeld. Drie keer hoorde ze me niet. En toen kwam ze tot de ontdekking dat ze haar gehoorapparaten op het nachtkastje had laten liggen :joy:.

16 likes

Ik wreef net in m’n oog (met de onderkant van m’n duim/pols) omdat ie jeukte, heb ik nu een onwijs dik ooglid gekregen dat rood is en jeukt. En het trekt maar niet bij :tired_face:

Leuk! Bereid is wel zonder t in voltooide tijd :smiley:

2 likes

Oke, het was best prima, maar ik had er liever iets van blauwschimmelkaas oid in gehad. Maar goed, dat had ik niet in huis en ik ga op dit moment ook niet voor een pakje blauwschimmelkaas naar de supermarkt.

1 like

dit ziet er ZO lekker uit en ik heb hier mega veel zin in
maar woon niet in Amsterdam helaaaas

1 like

Ik heb gefacechat met een vriendin met wijn erbij en het was echt super gezellig. Ben zelfs best wel aangeschoten.

1 like

Wat een naaistreek! Het klonk als een mooi idee. En je hebt er veel tijd en energie in gestoken.

Mocht je terug willen naaien: je zou een melding kunnen doen bij de belastingdienst (geloof ik) over het feit dat hij geen belasting betaalt over personeelskosten. :whistling:

11 likes

Ik heb echt ff een breakdown. Ik ben aan het re-integreren omdat ik een burnout heb gehad en het gaat de goede kant op. Heb nu twee dagen 6 uur gewerkt, maar ben nu wel op en heb een dag vrij nodig. Nu is er morgen een probleem qua rooster en ze hebben nu al 3x gebeld of ik echt niet kan, want ze zitten omhoog. Ja joe wat denk jezelf? Ik zeg niet voor niets dat ik niet kan/wil en mijn contract wordt niet verlengd vanwege Corona virus. Ga mezelf echt niet verder de klote inwerken voor hun gewin en voor hun mazzeltjes. Pff moest het ff kwijt.

5 likes

Moest zo hard lachen vandaag op mijn werk,een collega had een open doos met chocolade truffels op een pallet gezet (ik werk in de snoepgoed/chocolade-branch).Even later wil ze een paar dozen naar kantoor brengen maar flikkert ze dus keihard over die pallet heen IN die doos met truffels.Vervolgens vliegen die dozen door de lucht op grond en lag ze zelf ook op de grond.Die arme truffels compleet geplet en ze zat helemaal onder de chocolade/room.Gelukkig voor haar was ik de enige die het zag maar elke keer als ik haar zag kon ik mijn lachen niet inhouden.Ze was ook nog boos en vroeg zich af wie nou die doos met open truffels precies daar moest neerzetten.Maar dat was ze dus zelf haha.Dit is echt zo’n ‘je had erbij moeten zijn verhaal’ maar goed.

32 likes

Wat goed dat je er niet op ingaat en voor jezelf kiest!

2 likes

Ja natuurlijk, superlief! Op facebook e.d. hebben we ook leuke plaatjes om te delen.

Oh damn haha!

Thats it. Ik ga naar die fucking tequilla party.

8 likes

We gaan je oppakken

2 likes

DOE HET

1 like

Mijn moeder vertelde vanmiddag dat ze nu allemaal klusjes in huis aan het doen zijn en een grote schoonmaken houden enzo, toen zei ze “maar ik neem aan dat jullie dat ook doen nu?” en ik heb maar gewoon ja gezegd. Heb in werkelijkheid geen zak uitgevoerd de afgelopen dagen. :roll_eyes:

14 likes

Morgen heb ik ook eindelijk weer mijn ritalin en dan kan ik dingen gaan DOEN met een rustig hoofd. Ik denk dat dit stiekem een sociaal experiment was; iemand met ADHD veertien dagen opsluiten in een kamer van 12m2

25 likes

Ik ga zo met vrienden wijn drinken op Skype, zin innn