Wat je even kwijt wil #35

Oke big 2 ( Die lange van de opposites ) heeft op mn insta storie gereageerd. Mijn leven is compleet nu.

30 likes

Hier had ook iemand naaktkatten toch? Kun je blijkbaar beroemd mee worden.

https://www.ed.nl/bizar/extreem-rimpelige-en-chagrijnige-naaktkat-xherdan-hit-op-sociale-media-hij-doet-geen-vlieg-kwaad~a1f1a354/

1 like

Misschien helpt dit je. Ik zit nu bijna twee weken binnen en heb vandaag eindelijk aarde van een omgevallen plant opgeruimd. Dat was van meer dan twee weken geleden

3 likes

@chesirecat @Karl_Lagerfeld heeft die :slight_smile:

Ik lees nu alles over animal crossing en stiekem wil ik die game ook nog hebben terwijl mijn switch lite nog niet eens binnen is :stuck_out_tongue:

1 like

Die van mij hebben behalve hun poep NIET ingraven geen naakte talenten helaas :cry:

1 like

Is je poep niet ingraven een naaktkattalent? Dan is mijn kat stiekem ook een naakte denk ik

1 like

ja dan ben ik ook een naaktkat

5 likes

Ga jij ook op de kattenbak?

Iemand nog tips wat wij mijn schoonvader kunnen opsturen voor zijn verjaardag? Lokaal iets mag ook. Ze wonen in Zwolle.

Heel gesprek nu gewoon. Heb hem op het idee gebracht om een op volle toeren mixtape 2 te maken haha

4 likes

JAAAAA dat zou ik echt leuk vinden! Ik zong dit nummer anderhalf jaar geleden in het bijzijn van m’n vriend en hij kende het niet :frowning: Ik zat echt m’n relatie te heroverwegen haha

2 likes

Ik had hem meteen gedumpt. De mixtape staat op spotify heb hem net even helemaal geluisterd echt geweldig

Echt?! Ik kon dat nummer toen niet vinden. Ik ga nu op jacht naar boodschappen (ik ga ervan uit dat het lekker rustig is) en die mixtape pompen in m’n oortjes.

Ja, we hadden toen net een paar weken met elkaar. Ik kon toen nog niet helder denken door de verliefdheid en ben maar verder gegaan met em :woman_shrugging:t3:

1 like

Tadaaa

5 likes

Hoe erg is het om 1 keer een andere pil in te nemen?

Ligt eraan voor wat.

Mn vriendin heeft de cileste (oid) en ik de ‘normale’ en zij is hem thuis vergeten

Afhankelijk van waar je zit hoeft het niet per se erg te zijn om er een keer een over te slaan, maar kan me voorstellen dat dat vervelend voelt. Als het allebei combinatiepillen zijn, van dezelfde dosering, kan ik me niet voorstellen dat dat erg zou zijn voor een keer, aangezien combinatiepillen ongeveer hetzelfde werken.

Okay, dankjewel!!

Wellicht een lunch of warme maaltijd laten bezorgen via uber eats?

1 like