Wat je even kwijt wil #35

Ik wil een fauteuil van 350 euro kopen (heb ik het nodig: nee. Is er een goedkoper (minder mooi) alternatief: ja. wil ik hem hebben, JA). Maar hoe ga ik dit aan mezelf verantwoorden?
Aangezien we de komende periode amper iets kunnen doen (en ik de afgelopen twee weken amper iets heb gedaan) kan ik mezelf oo niet met dit ding ‘belonen’.
Struggles.

Maar… geef je ook niet minder geld uit nu je minder doet? Dan kan het misschien wel van het bespaarde geld?

2 likes

Je hebt meer tijd om ervan te genieten?

11 likes

Je moet ergens op zitten in deze barre tijden, beter op een mooie fauteuil dan een houten stoel. :woman_shrugging:t4:

12 likes

Maak anders een pb groepje aan voor de link?

en @Karl_Lagerfeld en @Spaarlamp yes dit is de motivatie die ik nodig heb!!

2 likes

Succes!!

1 like

Doe ik donderdag wel met wie er dan zijn en nog willen! Maar goed idee

2 likes

Omg jongens het is gebeurd, het ei is gelegd! Alle mama’s staan te koken, de social media content is in de lucht en onze webshop is eindelijk open! Ik zit echt te duimen dat we vet veel bestellingen krijgen, de mama’s zijn zo druk bezig en dit heeft me echt 10 jaar van m’n leven gekost.

40 likes

Ik ben echt zo benieuwd naar de context van dit bericht

15 likes

Weet iemand nog iets leuks nostalgisch te kijken, ben door m’n kees en Co afleveringen heen (vind het na seizoen 5 niet meer leuk want: geen Ben Heistee meer)

1 like

Dunya en Desie

3 likes

Haha! Ik werk in opdracht van een cateringbedrijf, we leiden moeders van allochtone achtergronden met sociale problematiek op tot cateringkok. Superleuk werk maar dat viel natuurlijk helemaal stil nu met corona, er viel niks meer te cateren en die arme mama’s zaten weer suf thuis. Nu hebben we in 4 dagen een webshop met afhaal- en bezorgmenu uit de grond gestampt en dat was echt een hoop gedoe. Ook logistiek, want er mag natuurlijk maar 1 iemand tegelijk in de keuken staan nu. Dus door half Nederland hebben we productiekeukens geregeld en de mama’s, ingredienten, verpakkingen en uiteindelijk eten worden rondgereden met busjes.
Heel veel hoofdpijn maar het ziet er allemaal top uit nu, als we niet hard gaan draaien vreet ik m’n pet op.

61 likes

Mocht iemand nog gebaren willen leren, eventueel met je kinderen of zodat je door het raam met je familie kan communiceren, je kan je weer inschrijven voor de GebarenChallenge #nospon

link

https://www.gebarenchallenge.nl/

4 likes

Ben wel benieuwd naar de webshop! :biggrin:

1 like

Thanks, helaas laatst nog allemaal gekeken via npo plus!! Maar heb all stars de serie gevonden op youtube :tada:

Ik had twee NS Kruidvat tickets op Marktplaats gezet met bieden vanaf een euro. Krijg ik ineens een bericht van een mevrouw met dat de treinactie nu loopt tot dec (ipv april) of dat je je geld terug kan krijgen als je dat wil. Chilll, en super lief dat ze dat liet weten, ik tref normaal gesproken alleen maar kut mensen op MP :upside_down_face:

55 likes

en @HvO https://www.mamaskoelkast.nl/mamas-shop/ Vooralsnog wel alleen afhalen en bezorging zin Amsterdam!

6 likes

In de categorie ‘dingen die je normaliter voor lief neemt’: de intercity’s :broken_heart:

6 likes

Heel leuk en ziet er ook allemaal lekker uit :smiley: hoop dat het goed gaat lopen!

1 like