Wat je even kwijt wil #35

Ik zit klaar!

11 likes

Holladie-FUCKING-jo eindelijk bericht over mijn transitievergoeding, ze hadden 310 euro te weinig over gemaakt ( told you soooooo) en gaan het rechtzetten. En dan ben ik eindelijk van die teringlijers AF BYE

22 likes

Ik heb een vergadering maar wil chips eten. :joy:

1 like

Ja gezellig! M’n vriendinnen willen steeds niet.

Pff ik voel me ook zo energieloos en kan mezelf echt niet motiveren om iets te doen. Werkt ook niet mee dat ik niks moet, als in werk ofzo. Dus als ik alleen maar op de bank hang en dutjes doe gaat er ook niet verloren. Behalve mijn eigenwaarde en gevoel van nut dan

Donderdagavond?

1 like

Oh man ik ben zo productief vandaag. Alleen heb veel te veel koffie gedronken en ik ben BOOS (mensen stuurden in de groepsapp van mn traineeship dat filmpje van “thank you corona”, ik heb ruzie gemaakt oeps) dus ik ben heeeeeeeeelemaal gefokt. Ik voel me serieus alsof ik speed heb gesnoven hoe word ik rustig.

8 likes

Ik ben erbij.

1 like

Heel veel water drinken helpt bij mij vaak

1 like

Ik zou in mei naar Russian Village Boys gaan met een vriendin maar dat is nu verplaatst naar
 eind januari. :cry: :scream:

@Hatsmetflats ik wil ook!

2 likes

Tof! Donderdagavond 20:00 de FF borrel via Zoom. Ik zal dan een linkje delen. Iedereen is welkom!

Vooral ook de mensen die onbekend zijn of denken dat niemand ze erbij wil hebben, of het eng vinden om te joinen. Jullie zijn extra uitgenodigd!

58 likes

Ik werk af en toe zwart in zijn cafetaria (iedereen werkt daar zwart). Hij wilde nu dus beginnen met broodjes en dat zouden een collega en ik oppakken. Dus we hebben alles gedaan maar hij wil niet doorgaan en nu krijgen we die uren niet.

Ik heb net een stukje gefietst (Spaarlamp in 2019 zou me uitlachen want die hĂĄĂĄt fietsen) en ik vond het zo lekker. Zat echt te genieten op de fiets.

6 likes

Ik weet dat ik niet mag klagen, maar ik heb het zo druk en met thuiswerken gaat alles zo sloom. En ik zie vanaf m’n thuiswerkplek steeds alle buren chillen (vandaag in een hemd en korte broek???) En ik heb nog geen tijd gehad voor een wandeling en daar baal ik van.

1 like

Ben vandaag aangenomen, mag binnenkort weer in een wit uniform rondlopen en ik heb er oprecht zin in. Het team, van wat ik vandaag heb gezien, is super jong en mijn ‘baas’ is ook gewoon een toffe gast.

29 likes

Ja leuk idee! Ik ben erbij als ik het niet vergeet.

1 like

Haha dit was altijd m’n kater liedje, was m helemaal vergeten

1 like

Ik luisterde dit nummer vorig jaar heel vaak in het weekend toen ik Koos Vriendloos in Engeland zat te wezen, vind het ergens wel jammer dat het een comeback moet maken :")

1 like

Ik heb een take home tentamen wat 48u duurt en het is kut, dus dit worden 48 kut uren.