Wat je even kwijt wil #35

Ik heb even aanmoediging nodig om mezelf een fles licor 43 cadeau te doen omdat ik eindelijk weer weg mag hier. Ik zei dat ik niet meer zou drinken, maar dat was omdat ik een atypische kater dacht te hebben, die corona bleek te zijn.
Dus moedig me aan

42 likes

Lief! Is ook zo, denk dat ik gewoon ergens moet beginnen.

1 like

Kopen kopen zuipen!

2 likes

fucking Hell ik heb vandaag mijn eerste volle thuis studie dag en ik kan me zo niet concentreren :flushed: mijn vriend is net weg en ik dacht dat ik nu wel kon gaan knallen maar nee hoor

Gewoon doen! Weet zeker dat je het kan en dat ze het leuk vinden. En het helpt echt om iets over de kaart te schrijven. Of schrijf over een liedje wat je luistert. Of vertel waar je de brief schrijft en hoe de omgeving is. Of haal een herinnering op. Of… Succes! :slight_smile:

1 like

Ik voer echt geen zak meer uit. Ik slaap iedere dag uit tot 12 uur en daarna verplaats ik me naar de bank. Ik heb ook totaal geen energie en van opruimen/schoonmaken komt ook niets van. Bah

Ik vind dit hele afstand houden niet goed voor de sfeer ofzo. Alsof ik met een boog om mensen heen loop omdat ze stinken of raar zijn.

12 likes

Did it! Eerste keer drank bestellen via bol, voor alles een eerste keer!

2 likes

Goedzoo! Ik ben jaloers. Ik heb ook zin om even een avondje heel melodramatisch in mijn eentje te zuipen en dansen en huilen, maar ik woon weer bij mijn ouders dus dat kan niet.

1 like

Mijn moeder is heel erg ongerust vanwege corona, mede omdat ze zelf kanker heeft en daardoor een hele lage weerstand. Ze doet ook echt haar best om met niemand in contact te komen. Nu wandelt ze iedere dag een stuk en normaal komt ze niemand tegen, maar vandaag passeerde een fietser haar en die moest net hoesten op het moment dat die mijn moeder passeerde. Mijn moeder is in paniek naar huis gegaan, is gaan douchen en heeft gelijk haar sjaal en jas gewassen. Ik snap haar paniek heel goed, maar moest toch wel een beetje gniffelen toen ze me dit net vertelde.

6 likes

Doe het stiekem. Voor het dramatische effect.
Mijn huisgenoten doen al mijn boodschappen, dat is de reden dat ik het online bestel. I don’t need the judgement!

2 likes

Huh maar was het wel het idee van je baas om die broodjeszaak te starten?

Ja. En toen zijn een collega/vriendin van mij flink aan de slag gegaan. Hij wil nu toch niet verder maar wil ook niet betalen voor die uren.

KOM OP KARL! JE KUNT DIT!!!
Beloon jezelf met een baddermomentje straks.

1 like

Ik heb gisteren een soort assessment moeten doen voor een nieuwe baan. Alles heb ik goed gedaan qua rekenen, spelling etc. Bij de persoonlijkheidstest heb ik alleen niet goed gescoord op klantgerichtheid en samenwerken (wat ik allebei niet snap) en die 2 dingen zijn belangrijk voor de functie. Dus nu ben ik heel erg bang dat ik niet door ben naar de volgende ronde :worried:

Met mijn zonnebril op in bed ik heb een feestje in mijn eentje
Niks te schaften met de wereld, dus dat vier ik nu een beetje
Op de gastenlijst staat raybans twee kussens en een deken
En misschien een flesje rood, maar dat hoeft niemand te weten!

Hele dag in mn hoofd. Vond t al een chill nummer maar nu is ieh perfect.

6 likes

Wat heb je voor dienstverband bij deze man? Het klinkt nogal shady allemaal vind ik. Hij kan dat wel niet willen maar je hebt toch gewoon gewerkt dus recht op salaris lijkt me.

2 likes

SOLONAISEEE ONE MAN PARTYYY!!

3 likes

Zullen we een keer een FF borrel doen via Zoom?

9 likes

maar ik ga al altijd in bad :tired_face: normaal zou ik mezelf dan trakteren op een tripje naar een winkel maar dat kan niet

1 like