In deze thuisblijf periode heb ik ook bedacht dat ik twee konijnen wel gezellig zou vinden. Maarja straks als ik weer ga werken vind ik het zielig. En ik hou niet eens zo van dieren
Ik heb er nog wel 2 in de aanbiedingâŠ
ik heb het corona topic op negeer dus doe het wel hier. ik voel me prima, ben alleen vrij benauwd en mân normale medicijnen (astma) helpen niet meer genoeg. verder erg moe.
ohhhh nee zeker niet ik moest naar een drive in testcentrum een uur hier vandaan met een volgnummer dat ik al telefonisch had doorgekregen. moest in de auto blijven zitten en wachten tot in opgeroepen werd. daarna met auto en al een tent in gereden waarna ik het raam open mocht doen. toen kwam er een man in isolatiepak de test afnemen. het is een lang wattenstaafje wat ze eerst heel diep in je keel doen waardoor ik moest kokhalzen. daarna hetzelfde staafje in allebei je neusgaten, maar echt heel erg diep. doet fucking pijn man. zat echt te vloeken en moest er gewoon van huilen haha. echt niet oke. alsof ze echt in je hersenen zittsn zo diep gaan ze met dat staafje.
daarna moest ik direct het raam dichtdoen en kon ik weer naar huis! en nu vind ik mezelf heel zielig haha. tot de uitslag zit ik sowieso in volledige quarantaine dus hoop dat ik echt binnen 48u weet waar ik aan toe ben!
Wow dat klinkt idd echt kut.
Knuffel
Oh wauw ik ben echt geschrokken, moet het even van me afpraten. De broodjeszaak die ik zou opstarten gaat niet meer door, mijn baas ziet het niet zitten (AKA wil er niet in investeren) en ik vroeg of ik dan wel wat uren mocht declareren (heb er 30 a 40 uur werk in zitten) en hij werd boos joh. Ik schrok me dood. Weet ook echt niet wat ik nu terug moet typen. Heb mân collega geappt maar die is nog aan het werk op haar andere baan.
Ik vind het dus heel lastig om (persoonlijke) brieven en kaarten te schrijven. Andere teksten en formele brieven schud ik zo uit mijn mouw (ik heb zelfs bij een aantal kranten gewerkt, het is mijn werk) maar dit soort dingen lukken echt nooit.
Ik wil dus graag een aantal kaartjes sturen naar mijn oma en een aantal oudere collegaâs, maar wat ik ook opschrijf, voelt zo clichĂ© allemaal?
Woooooow! dat is echt heel anders als hoe ik het in mân hoofd had zitten.
Hopen dat je test negatief is of dat het verder meevalt.
Of in de Vlaamse versie kon je solliciteren op hulpkok te worden van Wout Bru zin zijn nieuw restaurant in Durbuy. Hij vraagt aan een van de kandidaten of ze prei kan snijden in julienne.
âNee lukt niet maar ik ben bereid het te lerenâ
Wout keek echt zo van
Wat heftig! Naar dat je dit heb moeten ondergaan en ik duim dat de test negatief is.
Vraag me wel af hoe ze dit doen met mensen die geen auto hebben, zoals ik. Lekker met de Uber of het OV?
Een lekkere dikke mat in de nek en dan kort van voren.
Je kan van voren de klassieke bloempot doen en die dan rond laten overlopen in een matje.
Gegarandeerd unisex.
Misschien heeft @Rozecoupeschaar wel tijd om je te helpen.
Nav je berichtje van gisteren heb ik het net teruggekeken. Echt heel heftig! Dat dit ook zomaar kan. je zou toch zeggen dat de instanties bepaalde patronen zouden moeten kunnen herkennen? Ik neem namelijk aan dat veel vaders dezelfde dingen doormaken omdat ook de advocaat zei van een van de mannen wacht maar tot ze de seksuele initimdatie/mishandeling in gaat zetten. En het steeds opnieuw aangiftes doen die elke keer zorgen voor de uitkomst vrijgesproken⊠Ik begrijp dat het zekere voor het onzekere genomen moet worden bij aangiftes, maar jeetje ik vond het echt heftig.
Dit deed mij wel denken trouwens aan hoe kwetsbaar mannen uberhuapt zijn wat het aangaan van geweld betreft. Hetzij huiselijk geweld, hetzij seksueel geweld. Wat dat betreft zijn mannen/jongens wel echt heel kwetsbaar als het daar op aan komt. Zeker seksueel geweld. Ik weet even niet of dat in het programma over advocaten was van de Linda of dat het de advocaat was van Harvey Weinstein. Maar die advocaat zei iets wat neerkwam op dat het een makkelijke manier is om een man klem te zetten, dat het te gauw voor waar aangenomen wordt en dat de kans op verkeerde vragen stellen in een verhoor waardoor de suggestie gewekt wordt dat het waar is, erg groot is. Het is maar goed dat er advocaten bestaan die ook aan de kant van de âdaderâ staan en die mee kunnen vechten. In elk geval voor een goed en eerlijk verhoor.
edit: hierboven noemde ik een paar opties waar ik dat had gelezen. Ik denk ook dat het daar ook in naar voren kwam, maar ik heb ondertussen het artikel gevonden wat echt ging over een onterechte beschuldiging van seksuele misbruik. https://www.nporadio1.nl/achtergrond/22399-vader-werd-vals-beschuldigd-van-seksueel-misbruik-alle-alarmbellen-gingen-rinkelen
Oh nooo, dat klinkt echt heel naarđŁ. Ik moet al als een gek kokhalsen bij de tandarts als een random ding in mn mond wordt gestoken. Beterschap!
Zo ik weet wat ik de komende tijd ga kijken hahha. Wat een ongemakkelijk, maar vermakelijk programma hahaha.
Ik kijk british bake off en het is broodweek. En al die shit lijkt me LEKKER holy shit
Ja niet dus helaas
Dacht ik ook maar ik heb toch nog maar 4,- op mijn rekening . Kwam nog een zorgdeclaratie voorbij helaas
Ja ik ook alleen al door niet meer elke dag koffie te halen op het station.
Ik stel de kapper altijd een eeuwigheid uit en nu ben ik eind feb nog geweest, de timing
Dat hoor ik ook vaak van vrienden/familieleden als ik zeg dat ik het leuk vind om brieven en kaarten te schrijven. wat schrijf je dan?!
Misschien helpt het om net te doen alsof je tegen die persoon praat en die naast je zit? Dan voelt het vast wat minder cliché. En je ook niet te druk maken dat het cliché is (of misschien maak je je onbewust druk dat ze het stom vinden om te lezen? Dat had ik in het begin wel. en nu nog hoor, als ik iemand ene kaart ga sturen die ik niet goed ken en waarvan ik niet weet hoe hij/zij gaat reageren. Zo had ik een kaartje gestuurd naar mijn overbuurvrouw ivm dat hele coronagedoe. Ik ben maar gewoon begonnen met "hoi overbuurvrouw, normaal praten we ook nooit maar⊠en toen ben ik begonnen over de kaart zelf. dat was namelijk een puzzel en ik dacht laatst te zien dat zij puzzelde. En zo brei ik dan een verhaal.
Ik kreeg ook een keer een briefje van mijn broer met âja ik moest van mama jou een valentijnskaart sturen omdat jij ons ook altijd een stuurt. Ik heb geen idee wat ik moet schrijven. Maar bij deze. liefs, je broerâ Amazing! Alleen al dat hij aan me had gedacht
Voor tips kun je misschien eens kijken op www.postfabriek.nl of www.studiosnailmail.nl dat zijn blogs van fervente briefschrijvers. In deze blog http://www.postfabriek.nl/2019/09/01/hier-zijn-geen-woorden-voor/ staan wel heel wat tips. Gaat vooral als iemand slecht nieuws heeft gehad en hoe reageer je er op. maar de tips kan je breder trekken)
(goed dit is niet helemaal wat je misschien bedoelde, maar misschien heb je er wat aan. Of iemand anders. En ik heb ook niet genoeg te doen denk ik, haha)