Ik snap hier echt niks van, kost hun toch ook alleen maar een hoop geld om jou iedere keer te laten werken zonder dat er inkomsten zijn?
Ooooh ik heb toch zo ontzettend veel zin in een echt goede bak koffie. Een heerlijke cappuccino of flat White of latte macchiato… (oké een goed bak koffie kan ook snelfilter zijn oid, maar zo lang lust ik nog geen “koffie”.) Zo jammer dat ik hier nog geen afhaal koffietent heb gevonden…
Verder ben ik blij dat ik merk dat ik een soort van nieuw ritme wel weer kan vinden. Gelukkig. En de zon die zo heerlijk schijnt. En de ontzettend slechte extra zender van Tele2 die ik sinds vandaag heb. Classic waar ze net dat Barbie liedje draaiden en nu Britney Spears. Hell yeah
Na al mijn gezeur over mijn gekelderde productiviteit heb ik zowaar een hele ochtend lekker gewerkt. Het moet niet gekker worden.
Al begin ik de goede koffie ook wel te missen @Marquez!
Ik vind dat jouw baas een of andere prijs moet krijgen!
Elke keer is het weer wat hè
Ging net boodschappen doen bij de supermarkt in mijn studentenstad en moest echt om de mensen heen slalommen. Zo moeilijk is het toch niet om 1,5 meter afstand te houden? Heb het idee dat de mensen bij mijn ouders in het dorp zich hier veel meer aan houden?
Ik kan niet wachten tot het juno is haha. Of julo
Ik kijk De Sollicitatie en heb zoveel last van plaatsvervangende schaamte.
“heb je al eens iets opgezocht over ons bedrijf?”
“nee, maar 't kan nog komen he?”
“oei, hoe komt het dat je niets hebt opgezocht?”
“omdat ik 's avonds op de trein er te moe voor was”
echt wat is er mis met deze mensen??
Dat programma is zo raar
Je kan ze niet aanslaan, knopje is weg😭
Shittttt. Nouja logisch, maar ik wil gewoon doorsparen in deze barre tijd.
Ik hou van regels en ik hou me er graag aan. Daarom heb ik besloten dat ik vannacht om 0:01 terug ga naar mijn eigen kamer en weer in mijn eigen bedje ga slapen
Hahaha er zijn hier stratenmakers aan het werk en drie keer raden welk liedje ze op vol volume aan hebben staan… BINNEEEEEEN
Ik geniet echt zo erg van de rust hier. Zou willen dat het altijd zo stil was. En dat het altijd normaal was om 1,5 meter afstand van elkaar te houden en elkaar niet te begroeten met een kus of knuffel of hand. Echt ideaal dit (binnen de omstandigheden)
haha die zelfde man een paar minuten later:
“wat zijn jouw mindere eigenschappen?”
“het huishouden”
“nee maar in de job hé?”
O M G hahahahahah
Ik ben zo moe/suf van het thuis rond hangen. Ik ging om 9 uur uit bed en ik zou nu wel een dutje willen/kunnen doen.
Ik heb een paar vriendinnen die ik wel eens zie en dat is heel gezellig, maar in onze whatsappgroep gaat het alleen maar over hun katten. Ik heb zelf geen kat en ook niet per se behoefte om filmpjes of foto’s te zien. Heb de groep nu ook gemute, haha.
Man, dit wordt wat als ze allemaal kinderen krijgen, dan word ik nog zuurder.
Ik heb volgende week een deadline en ik ben best gestrest ineens en ik heb zo een skypeoverleg waar ik echtttt geen zin in heb.
ik heb net de corona test ondergaan en DE TYFUS WAT DOET HET PIJN. echt niet oké. het lijkt echt net alsof ze met dat staafje helemaal in je hersenen gaan zitten steken dus nu heb ik hoofdpijn en een pijnlijk oog en mag ik van mezelf een dutje doen
o jeetje heftig, hoe voel je je? buiten de pijn die je hebt gehad met dat staafje…
of moet dit in het corona topic
Owwww tell me more!
Dacht dat alleen een scan van de longen werd gemaakt namelijk en bloedonderzoek…