Ik las afgelopen week ook dat iemand hetzelfde had gedaan op Reddit. Dus het zal wel goedkomen.
Waarom denken mensen weg te komen met āik snap gelijk oversteken niet, is me niet gelukt te installerenā. Het is niet zo moeilijk, accepteer mijn voorstel gewoon en dan is het geregeld. Deze mp klootzak is niet voor een gat te vangen hoor.
Oh ik wil dit ook! Is de stoel niet te zwaar en breed om te vervoeren? Ik zie mezelf dat het OV niet in krijgen eigenlijk.
Ahh als je baas zegt dat je hem mag laten bezorgen op kosten van het bedrijf dan zou ik dat gewoon doen hoor, wat die gebouw manager ook zegt.
Mogen ze je dat wel ontzeggen? Lijkt mij niet toch. Kunnen ze het niet per post opsturen? Incl tracking code?
Klinkt als een vieze synoniem voor seks
Ja haha ik dƩnk dat het dus wel kan, halte is paar minuutjes lopen vanaf werk. En als er een kinderwagen mee kan in de bus dan kan een bureaustoel ook wel toch?
@Max ja het punt is dat die man dan alles moet fixen en hij heeft daar dus duidelijk geen zin inā¦ en ik kan dan wel naar mijn baas stappen van: āhij wil het niet regelenā en dan kan mān baas het denk ik wel alsnog gedaan krijgen, maar heb ook geen zin in een slechte band met die gebouw manager omdat ik nog wel vaak met hem moet samenwerken
De bureaustoelen die wij hebben zijn wel minder wendbaar dan de kinderwagens die ik gewend ben. Maar ik zou ook trappen etc er mee op moeten dus hm haha. (En volgens mij mager sowieso nu niemand het gebouw in, behalve als je een bedrijfkritische functie hebt, dus zou een gedoe worden). Maar wel chill, een goeie stoel!
Klinkt alsof je blij mag zijn dat je weg bent (ben je ook volgens mij haha). Post met code lijkt me idd beter dan anderhalf uur met de trein!
Mensen begrijpen dit gewoon echt niet. Ik kan mijn hond ook niet meer op fijne plekken uitlaten omdat mensen constant hun hond op de mijne laten afstormen terwijl mijn hond altijd aangelijnd is. En als je een beeeeeetje op let zie je sowieso dat hij het niet fijn vind. Als mijn hond dan uitvalt en dat doet hij flink dan ineens gaan ze hun hond roepen die 9 van de 10 keer niet luistert.
Ik voel me - werkgerelateerd - zo overbodig en betekenisloos in deze crisistijd.
Hoe gek ik ook werd van mijn vorige werkgever, ik had wel een betekenisvol beroep. Ik droeg een steentje bij aan de maatschappij en ik werd gemist als ik er niet was. Realiseer me nu iedere dag een beetje meer hoe belangrijk ik dat eigenlijk vind. Maar 3 maanden geleden wilde ik PER SE IETS ANDERS.
Oorlog in mijn hoofd, all day long
Red de hema van faillissement
Normaal gesproken kan ik erg goed alleen zijn en zo. Maar ergens omdat dit verplicht is heb ik nu de neiging om sociale contacten op te zoeken. Ik doe het nietā¦ maar de neiging is er.
Ik denk eigenlijk dat best veel mensen hier last van hebben. Ik merk het ook al een tijdje op Whatsapp, dat mensen die ik al lange tijd niet gesproken heb ineens een berichtje sturen. Eerst vond ik dat maar stom maar nu wel begrijpelijk.
Ik ken het alleen van reverend Lovejoy van de Simpons, dat dat een echte naam is joh haha
Nooā¦ Ian Mcshane als Lovejoy
En die klootzak die bij de verloofde van Rose hoort in Titanic heet ook Lovejoy. Mn kinderbrein kon dat niet aan, love en joy waren een paar van de engelse woorden die ik kende en dat paste zo niet bij die man.
Staat dat in je functieomschrijving? Het is niet zo dat dichte winkels en horecazaken hun bedienend/verkopend personeel nu ineens als sloofje in mogen zetten he.
De AH heeft nu tijdelijk geen koopzegels meer, maar ik spaar die dus en vind het echt zonde om nu boodschappen te doen daar en geen zegels te krijgen. Zou ik die nu toch kunnen kopen (gewoon aanslaan op zelfscan) en die later ophalen met de bon? Is de enige manier dat ik kan sparen.
ik las in mijn AH dat er later berichtgeving zou komen over de spaarzegels voor de bakjes en ik denk dus ook koopzegels. hoe ze dat gaan aanpakken ofzo