Wat je even kwijt wil #35

Weet iemand dan toevallig wanneer de slots voor AH openen? Wil zo graag m’n weekboodschappen bestellen maar iedere keer dat ik kijk is alles vol

1 like

Is het niet slim om juist nu niet bij de online supermarkt te bestellen zodat mensen die het echt nodig hebben kunnen bestellen?

26 likes

Ik heb morgen een gesprek over m’n carriere op werk, nav de engste mail ooit die ik gestuurd had. Zo spannend! En ontzettend fijn dat het gewoon door kan gaan. Op 1.5 meter afstand en buiten uiteraard.

10 likes

Volgens mij 00:00

1 like

Deze foto gisteren gemaakt, woon hier 3 jaar en nog nooit m’n ramen gelapt

12 likes

Heb jij een enge mail gestuurd? Wat stond erin, een horrrraadsel?

1 like

Ik heb 4 jaar op de 16e verdieping van een flat gewoond, no way dat ik daar de ramen ging wassen. Nu woon ik in een (burgerlijk) woonhuis en voel ik me soms genoodzaakt door mijn buren.

Wat is er trouwens met Jensen gebeurd :joy: Een tokkie op feesboek deelde een filmpje van mij en my god, hij zit gewoon een uur lang te bléren tegen zichzelf met allemaal conspiracy-shizzle.

image

:crazy_face:

Hahaha ja zoiets ook hier, sowieso dat de mensen voor mij nooit ramen hebben gewassen. En veel wind en shit van de Maas :tipping_hand_woman: still could not be bothered

1 like

Ik wil nieuwe oordopjes, een nieuwe ereader en nieuwe fitbit. En nu ben ik die rotzak die overal op mp onder de vraagprijs biedt.

1 like

Oké iemand die Lovejoy heet? En het is ook een hij?

Wel sneu dat 'ie z’n baan kwijt is

13 likes

Weet iemand een app/site waar je foto’s op een poster kan laten afdrukken? Ik kwam via instagram op framkalla. Iemand daar ervaring mee?

oke, poging productief thuiswerken nummer 8!
Vandaag voor het eerst mijn haar gewassen, enigzins leuke kleren aangetrokken en mijn skincare gedaan.

3 likes

Er wordt hier ook ong non stop gebouwd, dus vrees als ik ooit de kronkel ga krijgen om ze te wassen dat het met een week er weer zo uit ziet

1 like

Mijn baby heeft een voorkeur om na te zijn gewassen, met schone kleren aan, op mijn schoot knetterhard te poepen… En de mensen die zeggen dat babypoep niet stinkt, liegen.

3 likes

Klopt, als je een hond tegenkomt die aangelijnd is dan hoor je je eigen hond ook aan te lijnen. Jij hebt niks verkeerds gedaan!
Zij had sowieso haar hond vast moeten houden als er notabene nu een tijdelijk verbod is door het broedseizoen.

3 likes

Niks van aantrekken! Ik vind het juist ontzettend irritant als mensen zien dat jij allemaal moeite doet om je hond bij je te houden en zij dan vervolgens hun hond in volle vaart op je af laten rennen.
En al helemaal in gebieden waar ze sowieso aangelijnd moeten zijn!

2 likes

Ik zou gewoon kijken naar een printshop/copyshop. Ik heb zelf ervaring met Office Centre en dat bevalt erg goed!

Hahah ik werd overboden bij de e-reader en toen heb ik de verkoper een berichtje gestuurd of ik m voor 35 euro inclusief verzendkosten mocht overnemen en hij/zij is akkoord.

Ik ben een mp klootzak :sunglasses:

13 likes

Ik moet morgen met de bus om een bureaustoel op te halen van kantoor (m’n rug gaat echt kapot), maar vind het wel een beetje spannend om nu met het OV te gaan… m’n baas zei dat ik ‘m maar moest laten bezorgen op kosten van werk maar de gebouw manager zei: ‘nee joh kan gewoon in de tram!’ en ik moet het met hem afspreken…

Dus nu ga ik toch maar met OV morgen, om 07:00 zodat er zo min mogelijk mensen zijn…

2 likes