Ik wil zo graag de trailer van rhop.
Boooh ik heb nog altijd geen uitkering hè… is al in behandeling sinds 6 januari.
Nu kwamen ze weer met een waslijst aan gegevens die ik moest inleveren.
Als je me geen geld wilt geven prima, zeg dat dan gewoon.
Ik hoop dat je jezelf vandaag of morgen wel een lekker taartje cadeau hebt gedaan/kan doen.
En zo’n dag is ontzettend vermoeiend zeker met corona er ook nog bij.
Hopelijk kan je wel zo fijn slapen.
HAHAHAHAAAA thanks. Ik durf nu de rest van mn leven geen pony meer.
Ik heb vannacht besteld (om vervolgens vandaag de melding te krijgen van dat nieuwe tijdstip, gunstiger!) en het wordt maandag bezorgd! Was ook de enige dag die erbij kwam, dus als jullie morgen bestellen zal het volgende week dinsdag bezorgd worden (of het moet per plaats/buurt verschillen).
Huh dit is zo raar want in mijn hoofd heb jij dus gewoon al een pony??
Ja hebt ook gewoon al een pony
Ja die is al bijna weer helemaal uitgegroeid. Maar nu zat ik fotos van mezelf te kijken met pony en toen dacht ik hmmmmmmm i look kinda cute.
Mja dan hb ik een pukkel voorhoofd en als ik ooit weer mag dansen zit tie aan mn voorhoofd geplakt en dat is niet sexy.
Ach je mag pas in juni weer dansen dan is ie al 3 keer uitgegroeid
Jaa
Ik wil zo graag nieuwe plantjes voor in huis, maar ik voel me zo niet chill om nu naar de Praxis/intratuin te gaan voor planten. Vind ze bij de Praxis qua prijs altijd heel chill en die hebben online bijna geen planten
Nog van harte
Ik zit nu al vijf minuten in mn eentje te lachen om juno. Volgens mij word ik gek jongens
De koffiebonen gaan er echt heel hard doorheen nu mijn vriend thuis werkt/studeert
Haha same, maar dan sinds ik ook koffie drink.
Ik ga vandaag maar 2 of 3 pakken halen, was 3 maanden houdbaar qua smaak.
Mijn moeder komt vandaag mijn ramen wassen. Ik woon hier pas en ik HAAT ramen wassen. Zelfs 2 maanden volledige lockdown met 193847 uren vrije tijd en ik zou die dingen nog niet wassen. Maar ben wel blij als ik straks streeploos van mijn uitzicht op de Maas kan genieten
Bij de Jumbo hebben ze ook leuke planten, bij ons staat er altijd een tafel met alles voor 4 euro.
Ohh DANK JE voor deze info, ik snapte al niet wanneer die tijden in godsnaam vrij komen. Grijp al anderhalve week mis.
Ik moet straks naar de apotheek voor de pil.
Ben benieuwd hoe druk het is.