Wat je even kwijt wil #35

Jullie klinken echt zo leuk en fijn samen dus niet tegenhouden!! EMBRACE IT

1 like

Aangifte doen

1 like

Ja dat zeggen zelfs mn ouders etc. Het is mn eigen angst telkens. Maar ik probeer ervoor te gaan! Thanks!

1 like

Ja zit te kijken, had er van de week al over gehoord op de radio. Wat verschrikkelijk allemaal. En wat raar dat dit in Nederland zo gaat.

1 like

" Papa en mama zijn in 2020 tijdens de corona crisis bij elkaar gekomen. 9 maanden later kwam jij"

Klinkt als een goed verhaal!! Ik zeg ga dr voor

9 likes

Nou het verbaast me niks, maar echt gruwelijk ja. Wat een machteloosheid

1 like

Pfff dit nieuws heeft me wel gestimuleerd om komende week een paar flessen wijn in te slaan.

6 likes

Ik wilde een nieuwe fiets, maar ga nu denk ik toch mijn oude maar laten repareren. Kan ik in ieder geval verder komen dan te voet (wil nu niet echt het OV in) en dus ook naar mijn pa/vriendin bedacht ik me net.
Inderdaad maar op afstand maar ze toch zien. In hun tuin kan best denk ik. (@Cozycute zag jou net zo iets posten).

Ik heb heel veel pijn in mijn pols en heb de opdrachten mee naar huis gekregen om te doen, maar ik vergeet het elke dag weer. Volgens mij ben ik echt een verschrikkelijke patiƫnt/cliƫnt.

1 like

Ja echt doen hoor. Worden mensen zo gelukkig van. Zolang er genoeg afstand is neem je lekker je eigen gebakje en kopje thee mee en dan gaat het helemaal goed. Niet jezelf gek maken!

1 like

Ik kijk met een half oog Op1, en ik dacht goh wat loopt die ene gast zich met iedereen te bemoeien. Telkens kritische vragen op iedereen afvurenā€¦ ff rustig
Blijkt het een van de presentatoren te zijn

14 likes

Ohneeā€¦ ohnee nee nee. De verveling heeft weer het gevoel in me aan gewakkerd om mn pony te knippen. Ik hoop dat ik mezelf kan tegen houden.

9 likes

Ik vond het echt een rare verjaardag. Net is papa even langsgeweest, en verder alleen maar gewerkt, van half 8 tot half 7. Ik ben echt kapot en ik heb net nog met vriendinnen gebeld, maar nu moet ik echt huilenā€¦

5 likes

Enige voordeel nu is dat niemand het ziet als het mislukt

3 likes

Ik heb een alert gezet zodat ik morgen om 9:00 sharp bij Picnic kan bestellen. Pray for me. Ik ga nl niet weer 4 supermarkten af en met 20 kilo slepen om genoeg voer voor de hondjes te hebben ok.

4 likes

Ja om 9u komen de nieuwe bezorgtijden in de app! Eerst altijd om 00:00, maar dat is toch niet handig ofzo. Ben benieuwd wanneer ze kunnen bezorgen.

De lente komt eraan dus ik wil graag nieuwe klerenā€¦ maar dat heeft dus eigenlijk helemaal geen zin want niemand gaat ze zien en als ik thuis zit doe ik toch altijd iets chills aan.

9 likes

You need a virtual hug :heart:
giphy (4)

2 likes

Same. Ben afgevallen en in de uitverkoop allemaal leuke nieuwe kleding gekocht, oa voor 2 vakanties die niet doorgaan. En nu draag ik het dus helemaal niet, hangt al een paar weken ongedragen in de kastā€¦

:heart::heart:

1 like