Wat je even kwijt wil #35

Ik hoop het. Ga nu even rondbellen want dit voel echt heel onveilig en toxic.

1 like

Ziel verkocht aan Mickey Mouse…

3 likes

2020 is echt een schijtjaar. Heb me zelden zo ongelukkig gevoeld. Bijna zin om heel instagram vol te proppen met foto’s van mn kind want dat maakt me wel vrolijk. Dus dat wil ik delen.

9 likes

Wij zijn verder gaan kijken blijkt toch dat we geld terug krijgen. Via je telefoon stond er niks maar op pc dus wel.

Heb toevallig dit weekend van een niet-terugbetaalbare boeking verzoek bij accommodatie ingediend voor restitutie kosten en dit hebben ze gedaan. Was in de VS.

1 like

@DrWrenKingston

Dan ga ik toch ook maar een verzoek indienen

1 like

Ik heb net de echo gehad. En gelukkig is er geen negatieve verandering en het vruchtwater even veel nog als gister. Dus dat geeft me rust dat we donderdag echt nog wel gaan redden!

84 likes
7 likes

“Onze opa’s en oma’s hadden het over de oorlog, nou wat wij hebben meegemaakt is veel erger. We mochten elkaar zelfs geen knuffel geven! Geen knuffel!”.

4 likes

In positief nieuws wordt ik al maanden krankjorum van een Braziliaan die per se op bezoek wil komen, maar hij zit nu tot minstens juni vast in Duitsland.

Dankje Corona. Heel fijn.

37 likes

Met zo’n instelling wordt je dus wel een Geert-Jan hè

1 like

App me zijn nummer en ik handel het af voor je.

2 likes

Haha ik dacht vorig jaar nog ‘ik hoop dat 2019 beter word!’ Maar dit jaar had ik zoiets van: nah

2 likes

Kijkt iemand ook die 2doc Verstoten Vaders? Heftig

Echt een blik in de toekomst dit. En dat we dan ook zeggen ‘sjonge, wat hebben we bizar veel toiletpapier. Is er weer een virus?’

2 likes

Ik denk dat ik een beetje verliefde gevoelens krijg. Nou ben ik echt totaal geen persoon die om de haverklap verliefd op iemand wordt en nu maak ik me zorgen daarover ipv. Het eindelijk toe te laten. Het is alsof mn brein het weigert maar mn lichaam verliefd is geworden. En ja wat heb ik te verliezen? Maar ik wil gewoon niet verliefd zijn.

1 like

Welke film is dit?

Nee komt goed, heb alleen dronken een Nederlands bericht geschreven in zijn dagboek en hij heeft dat vertaald en denkt nu dat hij een belofte aan me moet voldoen omdat ik schreef “zie je vast wel in nederland”.

Hij is een intens figuur, maar luchtig entertainment hoor. Ga er wel goed op, maar liever op afstand.

2 likes

Weet iemand wat je het beste kunt doen als iemand zich voordoet via whatsapp als jou? Het welbekende ‘heb een nieuw nummer, nieuw abonnement etc’. Gelukkig is mijn familie er niet ingetrapt en ik heb meteen iedereen ingelicht, maar ik wil er eigenlijk wel melding van maken.

Dafuq. Pulp Fiction natuurlijk.

2 likes

Wat een goed nieuws! Ik hoop dat alles rustig blijft en dat je baby lekker blijft bewegen. Elke dag vieren!

1 like