Haha, I wish. Het enige dat ik me kan bedenken is dat ik klein ben? En ik ervaar weinig stress op het moment.
Same Ik moet altijd maar hinten dat ik bloemen wil (en dan krijg ik ze nog niet)
- Voor zichzelf of voor jou?
- Waarmee heb je hem gechanteerd? Because we know you.
- Foto
Ik heb geen zin meeeeeeeeer
Wow zo laag! Mijn hartslag is juist eerst heel hoog geworden (omdat ik zo gestressed was) naar 79 en nu is het weer aan het dalen naar 75. Normaal zit ik rond de 69.
Dat lijkt me helemaal geen goed plan
Still going strong
Super lief van je vriendd En leuk keukenpapier trouwens
Ja, heb ik ook gedaan! Werkt echt prima en het houdt niet veel licht tegen. Bij de bouwmarkt (maar ook online) heb je veel verschillende soorten en de ene laat meer licht door dan de andere. Ik heb eentje waardoor je helemaal niet meer naar binnen kunt kijken, maar merk eigenlijk geen verschil qua lichtinval.
Ik heb op de onderste delen van mijn ramen ook raamfolie en heb het idee dat het bijna net zoveel licht doorlaat dan wanneer er niets voor zit eigenlijk.
Ik heb 2 maanden antibiotica geslikt en nu heb ik, op eigen aanvraag, een onderhoudskuur gekregen met andere antibiotica voor de komende maanden maar ik werd van deze de vorige keer misselijk.
Sowieso baal ik wel beetje dat dit nodig is, ik haat mijn lichaam echt zo erg af en toe.
Ik belde de huisarts want ik moet bloed laten prikken voor mijn schildklier, maar ze deed zo moeilijk. Over een half uur moet ik mijn behandelaar bellen en dan moet ik aan haar vragen of ze mijn huisarts belt. Wat een gedoe
Ik had in mijn vorige kamer ook raamfolie en had juist wel het idee dat het veel licht tegenhield? Het werd juist extra snel donker in mijn kamer terwijl ik mijn kamer op het westen had. Wil in mijn nieuwe kamer nu eigenlijk ook geen raamfolie meer hebben.
Maar als ik de berichten van de andere forummers lees had ik misschien wel het verkeerde soort haha! Volgens mij had ik die van de gamma.
Ik ben echt ZO SLECHT in het maken van keuzes . Moet vakken kiezen en mij lijkt bijna alles leuk…
Echt blij met mezelf dat ik het schrijven van een paper zo lang uitgesteld heb! Deadline is morgen en ik heb alleen nog maar een inleiding.
Wow wat heb jij sowieso een rustige hartslag! Die van mij is trouwens ook flink aan het kelderen! Maar ik ben ook actiever dan normaal, daar kan het ook aan liggen.
Ah joh kan makkelijk! Hoeveel woorden? Go go go!