1500 maar, dat scheelt! Maar ben al sinds 9:00 vanmorgen een poging aan het doen om eraan te werken, dus het feit dat ik nu alleen de inleiding pas heb werkt wel demotiverend. En het is wetenschapsfilosofie, ook niet iets dat ik zomaar uit mijn mouw schud helaas. Maar heb nu wel een goed framework wat ik alleen nog in hoef te vullen, dus dat is positief!
Ik werk thuis en heb vandaag echt nog geen ene flikker uitgevoerd
Ik heb zojuist eindelijk de moeite genomen om mijn tuinstoelen weer rechtop neer te zetten, waren met die 2 stormen tijdje geleden om gewaaid.
Samenvatting
Maar ben ook meteen gestraft voor mijn luiheid want kreeg allemaal regenwater over mijn voeten heen wat in die stoel lag. Ik had slippers aan hehe.
Ik zag net Jessie Maya lopen in de stad. Ben niet haar grootste fan maar zo wat een vrouw
Ik heb echt niks met LV maar vind deze dan wel weet tof door die patches.
Teach me how!
Was zij niet op dat event van Mascha en Josh? Dan zou ze toch 2 weken in quarantaine moeten of ben ik nou gek
Omg ja zij gaat vgm vaak naar die stad. Ben haar nog nooit tegen gekomen helaas
Zo sjill dit hele " ik hang het pakketje aan je deur en bel aan en ben weg " systeem. Heb nog wel gezwaaid en bedankt gezegd aan de deur toen de pakket bezorger al in zn auto was haha. Maar zo weet ik tenminste wel dat mn pakket bij mijn voor deur komt en dat ik niet al mn buren moet vragen of mijn pakket bij hun ligt…
Nouja, weet ik niet
Durf geen 100% te geven dat zij het was maar die Melle was er sws bij
Nee alleen als je klachten hebt, anders mag je gewoon naar buiten, ook als je contact hebt gehad met iemand die positief getest is.
Oh ik dacht als je al contact hebt gehad met een besmet iemand! Nouja dan vind ik het nog dom dat ze nu gezellig naar de stad gaat maar goed
Ik heb gister een kussen in een hoodie gedaan en heb die geknuffeld
Pff heb echt een kutdag maar vanavond Au-pairs en Anne+ kunnen kijken vrolijkte me op. Maar het is helemaal nog geen dinsdag
De Meilandjes komen weer op de buis vanaf vanavond! Mocht je dat leuk vinden tenminste.
Oja dat heb ik ook gelezen vandaag maar niet geregistreerd. Thnx
NOOOOOOO, geen remakes meer!
Voel je je al wat beter vandaag?
Ik wil dit al een tijdje een keer eten, nog nooit gehad haha, maar weet nooit zo goed waarmee ik het ga klaarmaken? Wil er een lekkere ovenschotel van maken maar ja wat allemaal erin.
Shit het land waar ik verblijf is op slot. Onze vluchten naar NL zijn geannuleerd en en we krijgen serieus alleen een voucher. Hopen dat het land snel weer opengaat…
Ik was net begonnen met het bellen van BN’ers om die klassieker van BAND AID te coveren in het Nederlands: ‘Weten zij dat ze 1,5 meter afstand moeten houden?’.