Wat je even kwijt wil #35

Ach joh, ik heb dit weekend met mijn vriend alle 4 de toy story films gekeken, inside out, peter pan, de kleine zeemeermin en de laatste Shrek film. Moet kunnen nu toch? :sweat_smile:

2 likes

Hebben jullie tips voor het vinden van een kamer? Ik reageer nu telkens in Facebookgroepen (Utrecht) maar het lijkt alsof mijn PM’s niet gezien worden. Zijn mijn berichtjes dan zo boring en moet ik dan maar een hysterische video maken over hoe leuk ik ben? Pls help xxxx waterman

Ah succes! Zal voor je duimen dat je tentamen alsnog goed gaat! Hopelijk kan je jezelf nog voor 1 dag motiveren, dan kan je daarna weer relaxen! Of heb je nog meer tentamens & deadlines?

1 like

Dat is waar! Desperate times ask for desperate measures. Misschien moet ik maar even iets minder streng voor mezelf zijn :smiley: Klinkt als een goed weekend in ieder geval!

2 likes

Zo deze hele situatie forceert me wel om van m’n belangst af te komen. Alles moet nu ineens telefonisch besproken worden. Neemt niet weg dat ik nu al met buikpijn te wachten zit tot ik door scriptiebegeleider gebeld wordt om m’n feedback door te nemen :upside_down_face:

Wilde net half stampvoetend de slaapkamer inlopen om te vragen waarom hij de verwarming zo hoog had gezet in de badkamer! Hij doet dat vaak in de slaapkamer en daar krijg ik dan echt hoofdpijn van. Ik bedacht me nog net op tijd, oh oops dat heb ik zelf gedaan. Dus ik liep maar zachtjes weer terug naar de badkamer.

2 likes

Ik mag kapsalon Pantalones spelen thuis :tada:

Heb nog nooit een kappersschaar of tondeuse aangeraakt dus mijn vriend heeft nogal veel vertrouwen in mij. Hij heeft ook nog niet eens een fatsoenlijke tondeuse maar gewoon een baardtrimmer hahaha. Net was de batterij leeg en nu is het aan een kant korter dan aan de andere kant.

Het is wel echt leuk om te doen maar ik denk dat ik de juiste carrière heb gekozen (niet kapper)

13 likes

Door al dat gesport afgelopen week heb ik veel te veel energie en kan ik niet eens meer gewoon chillen voor de tv. Dus ben nu bicep curls en shoulder press aan het doen.

Ik ben op dit moment echt in staat mijn werk laptop door het raam te gooien. Elke keer als ik iets wil openen mail, document, programma of wat dan ook dan loopt de boel vast. Een mailtje wat ik normaal in vijf minuten heb verstuurd doet er nu rustig een uur over voordat ik ‘m kan verzenden. Ondertussen heb ik alles al meerdere keren opnieuw opgestart en ook onze ict helpdesk is op de hoogte maar ze hebben geen oplossing. Dus ik weet dat niemand er wat aan kan doen maar ik hoor nu als mijn zeurende collega morgen waarom ik niks heb gedaan.

1 like

Ik word zo moe van thuiszitten dat ik net aan de keukentafel in slaap gevallen ben en nu doet m’n arm het niet meer goed, want daar lag ik op

10 likes

Ik moet vandaag vier uur werken en ben bijna klaar. Niets werkt en heb ook al twee keer met IT gebeld.

Succes. Ik moet nog een paar uurtjes maar op deze manier schiet het niet op. Het voordeel van thuiswerken is wel dat ik ondertussen genoeg eten en drinken heb.

Ik heb al vijf bakken koffie gezet, luister nu muziek en doe dansjes. Enige nadeel is wel dat ik ze later ga inhalen (niet verplicht overigens) dus dat ik het dan alsnog moet doen.

Mijn vriend kwam net thuis met mijn droom louis vuitton tas :sob::heart_eyes:

61 likes

Dat herken ik drink ook liters koffie op dit moment.

Ik vind dat je jouw vriend moet uitlenen. What a dream

9 likes

Ik wacht in spanning op een kiekjeeeee

2 likes

Mijn rusthartslag keldert sinds het thuiswerken :sweat_smile:

10 likes

Jaaa hoor mijn vriend koopt niet eens bloemen voor me :tired_face:

7 likes

Wow, ben jij een topsporter?! (Grapje, ik zit nu op 67, vandaar :rofl:)