Ik vreet aioli voor het leven. Ja je moet toch wat om mensen op afstand te houden.
Ik wil misschien zo’n sporthoepel aanschaffen voor thuis, heeft iemand een specifieke aanrader of is dit juist af te raden? Zie je ook echt verschil na een tijdje?
Ik heb een iPhone 8 en sinds vanochtend “trilt” mijn Home button niet meer als ik er op druk. Hij werkt nog wel maar de tril krijg ik niet terug. Ook niet via instellingen. Iemand dit ooit gehad?
Enige voordeel van deze periode thuisisolatie is dat ik ongegeneerd mijn haar een week lang niet hoef te wassen. Ik moet normaal gesproken om de dag mijn haar wassen met shampoo, maar ik wil dat al een tijdje proberen te rekken door een paar dagen over te slaan. Ik zag het alleen niet zitten om met vet haar op mijn werk te verschijnen en nu heeft dus niemand er last van, ideaal
Ik krijg iedere middag te horen of en waar ik morgen ingezet wordt op werk en dit is echt niet goed voor me… Ik hoop dat ze het snel voor meerdere dagen kunnen communiceren want zit iedere keer weer met een zenuwachtig gevoel
Er is een Hoepel topic, daar staan veel tips in.
Het hoepeltopic heet ie haha
Herkenbaar! Ik werk in een ziekenhuis op een polikliniek, waar nu dus geen afspraken meer worden gemaakt. Dus mijn hele afdeling zit thuis, maar we kunnen wel elk moment gebeld worden dat we ergens anders in worden gezet. Het feit dat ik niet weet wanneer en wat is idd niet goed voor me. Plus ik ben nog in opleiding, was net twee weken begonnen, dus ik voel me ook nog enorm incompetent. Ik kan mijn eigen werkzaamheden nog nauwelijks, ga na iets heel anders.
Heb me vandaag normaal aangekleed en make-up op gesmeerd, in de hoop dat het mijn concentratie en motivatie om aan de slag te gaan voor studie zou bevorderen. Werkt niet echt
Nou lekker, eerste thuis werkdag en de VPN doet het niet dan vanavond maar aan het werk.
Had ik ook moeten doen, voor me werk dan. Heb afgelopen 2 uur alleen lopen internetten en insta bekeken
Ik hang al heel de ochtend aan de lijn met ICT omdat ik ineens niet meer in het systeem kan. Fantastisch
Hahah ik lees gelijk hoepeloppik
Gefeliciteerd @Lentex! Hopelijk heb je een beetje een fijne dag, het is in ieder geval lekker weer buiten!
Lol mijn jaarlijkse royalty uitbetaling voor mijn boek is net binnen, daar kan ik weer een paar dagen van eten hoor!
In plaats van te werken aan mijn drie deadlines en mijn scriptie heb ik Disney+ aangemaakt en ben ik nu Pocahontas aan het streamen, waarom ben ik zo?
Ahh ja ik heb ook echt moeite met concentreren en focussen. Heb nu een tip opgevolgd die ik hier gelezen heb, timer instellen op een bepaalde tijd (25 minuten? Geen idee of dat het was) en dan in die tijd gewoon gefocust werken en dan daarna 5 minuten pauze. Gaat wel beter zo!
Ik ben precies hetzelfde helaas! Morgen een take-home tentamen en mijn concentratie is ver te zoeken. Succes!