Wat je even kwijt wil #35

Krijg echt net een mail dat er een collega op de ic is opgenomen met corona. Ga dus maar even met de GGD bellen…

Wat verwacht je van dat telefoongesprek? Je hebt milde klachten, volgens mij hoef je dan niet te bellen maar enkel de regels van thuisisolatie op te volgen. Als je klachten erger worden, moet je de huisarts bellen.

7 likes

Nu even niet, wekelijks schermtijd rapport.

35 likes

Zal ik nu naar de AH of straks

Op maandag is mijn dag op werk helemaal vrij om zelf in te plannen, denk dat ik het maar even rustig aan doe vandaag. Mijn collega’s met kinderen doen deze dagen ook veel minder… :tipping_hand_woman:t3:

4 likes

5 tot 7 uur per dag afgelopen week :joy::joy:
Schaam me dood.

1 like

Ik heb geen idee wat ik kon verwachten. Maar net gebeld en ik word later weer gebeld voor een check en moet mijn temperatuur doorgeven. Ik kreeg het advies om contact op te nemen met de GGD vanuit de directie van school, dus dat heb ik maar braaf opgevolgd.

1 like

Levering komt meestal pas later geloof ik dus ik zou later gaan want meer kans op volle schappen. Ik zie hier uit mijn raam de vrachtwagen altijd komen aanrijden rond 11 uur ofzo en als ik dan tussen de middag ga zijn ze druk bezig met aanvullen en is er wel veel.

1 like

Dit thuiswerken is echt niet goed voor mij. Ben al “2,5 uur aan het werk” maar in de praktijk ben ik gewoon YouTube filmpjes op mijn iPad aan het kijken en een boek aan het lezen. Maargoed, over 5,5 uur zit de werkdag er wel op #staypositive

18 likes

Ik ben echt even blij met thuiswerken, collega wordt voor het eerst oma deelt ze net in de groepschat. Goddank hoef ik daar nu niet de hele dag verhalen over aan te horen want couldn’t care less, en blijdschap faken via een appje is makkelijker dan in het echt

38 likes

Heb net mn vieze slobbertrui uitgetrokken en een nieuwe schone aan gedaan

3 likes

Sooow ja ik de afgelopen week stil geweest want m’n vader was thuis aan t werk en hoorde de hele tijd een stem, dus dacht die zit weer in een meeting.

IS HIJ EEN NIEUWE EXCEL CURSUS AAN HET VOLGEN.

Deze man :joy::joy::joy:

Gelukkig is hij 2 dagen in de week op ‘t werk.

5 likes

Ik geloof dat de hele wijk thuis aan het werken is, internet is echt bizar traag opeens. Ik kan het inbeltoontje opeens heel helder voor mijn geest halen.

5 likes

Ik ben blij dat ik morgen weer in het ziekenhuis aan de slag kan, heb 't best gemist ondanks dat ik de afgelopen vier maanden een luilekker leven heb gehad.

Hahaha ja dit had ik kunnen zijn ja. Ben ook allerlei 2 daagde cursussen aan het volgen telkens :joy::ok_hand:

1 like

Er is een apart corona topic. Daar posten mensen ook hoe het gaat als je dat specifiek bedoelt.

afbeelding

14 likes

Iemand die binnenkort meer dan €150,- bij Bijenkorf gaat besteden? Ik heb een code in mijn mail gehad dat als je meer dan €150,- besteed je €25 cadeau krijgt! (Slide in mijn dm’s / geldig tm 29 maart)

1 like

Gemiddeld 8 uur en 52 minuten :scream: Schaam me diep. 20 uur op het forum trouwens.

Ik moet een kort filmpje/gifje maken voor werk maar ik vind het zo stom. Ik hou daar helemaal niet van en ik vind het ook kut dat het nu soort van verplicht voelt