ah dat is lief van je! tip: thuis van tevoren alles instellen en een makkelijke beschrijving met plaatjes maken via word. Uitprinten en erbij geven. (En onnodige apps bij elkaar in een mapje zetten zodat het begin scherm simpel blijft). Mijn oma heeft ook mijn oude iPad en is er erg blij mee! Ik had er ook wat simpele spelletjes op gezet.
Goeie tip ga ik doen!!
Mijn oma noemt Facetime de āomgekeerde witte vaasā
Oja extra tip: het lettertype vergroten
Ik heb een naaimachine die ik in principe wel kan gebruiken maar waar ik totaal nog niet handig mee ben, dus ik heb zojuist 8 meter stof besteld voor 2 veel te ingewikkelde jurken die ik getekend heb. Gedoemd om te mislukken natuurlijk maar ik ben erg enthousiast
Ik ben echt positief verrast hoeveel mensen die ik op fb heb die iets posten waarom het wĆ©l belangrijk is om je aan de richtlijnen van de RIVM te houden. Mn zwager, een vriendin van vroeger, mn bff etc. Ik had namelijk al dagen niet op fb gekeken. Natuurlijk zit er weer een rotte appel tussen die iets post over āhoujebekchallengeā dat is sowieso een walgelijk ventje. Werd er direct weer aan herinnerd hem te blokkeren. Oh my god
Ik moest haasten omdat alle spullen nog op niet logische plekken liggen
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Gefeliciteerd!
Ik heb mān ereader (kobo) op dark mode gezet en het is zo chill, voelt echt als een lifehack.
Mijn bovenbuurvrouw zat om half 6 te gillen? Echt drie keer heel hard.
Ik zie nu veel mensen zeggen dat āze er door de situatie nu achter komen dat het leven niet te controleren valt.ā en het enige wat ik dan kan denken is: wat een carefree leven heb jij tot nu toe gehad dat je daar nu pas achter komt.
Normaal ben ik helemaal niet zo zuur maar ben al dit ādiepeā gelul nu al zo zat.
Ik kom er wel achter dat ik eigenlijk graag thuis ben en thuis projectjes/hobbyās doe. Raar om te zeggen, maar daardoor ben ik op dit moment wel ontspannen. Ik wil hierna dan ook meer tijd voor mezelf nemen en wat minder/bewuster afspreken.
Ik zit zometeen van half tien tot half 1 in skype meetings, sos
Ik ben sinds een paar dagen ineens veel aan het hoesten en heb hoofdpijn. En nu raak ik steeds in paniek en krijg ik steeds hyperventilatie wat niet echt helpt ofzo. Maar ik weet ook niet wat ik nu moet doen? Moet ik dit ergens melden? Ik voel me niet ziek verder, maar maak me toch wel zorgen. Blijf uiteraard thuis, maar dat deed ik al.
Meld je aan op de olvg app. Daar houd je zelf je symptomen bij en nemen zij contact met je op als er alarmbellen gaan rinkelen.
Maar is die niet alleen voor omgeving Amsterdam?
Ik heb om 09:00 een intake via zoom, ben zo bang dat het niet goed gaat of zo, brr
Oh shit ja denk het wel. sorry! Misschien is er een ziekenhuis in de buurt met eenzelfde initiatief?
Gefeliciteerd!
Hmm, kan niet zoiets vinden. Woon in Drenthe, daar zijn ze nog niet zo hip, haha.