Wat je even kwijt wil #35

Ik snap niet waarom diegene triathlin als voorbeeld neemt. Als het goed is heb je alleen bij t fietsen last toch.
En ik heb op t forum gelezen dat iemand wielrende met een spons op haar zadel. Dus je hoeft er niks aan te laten doen hoor. Gewoon een spons meenemen

4 likes

Ik droomde van de week dat ik zoveel tequila had gedronken dat ik de rekening niet meer kon betalen, maar toen rekende Lil Kleine voor me af. Social distancing doet rare dingen met me

24 likes

Pfff ik word zo knettergek. Mijn lichaam lijkt te trillen en kan me nergens op focussen. Slaat de verveling nu al toe? :worried:

cannot unsee en heb een serieuze crush op hem :smiley: Hij moet wel volledige liedjes zingen

1 like

@Soy.peor Ja geen idee eigenlijk of het esthetisch of niet bedoeld was. Ik heb in ieder geval nergens last van. Houd in de sauna mijn badjas niet aan, met seks 0 probleem en heb op niet het idee dat dat beter wordt met kleinere schaamlippen. En daarnaast heb ik het idee dat het allemaal hele normale vaginas zijn, maar ok

3 likes

Beeh dat is naar! Kun je misschien morgen wat kranten voor de ramen ophangen? Dan voelt het misschien wat minder ‘open’ en heb je minder inkijk. Geluiden zijn altijd wennen, gewoon lekker een serie gaan kijken of muziek opzetten.

Hoop dat je morgen alsnog een fijne dag hebt!

1 like

Uit ervaring kan ik zeggen dat je niet alleen met fietsen last hebt.

En @Tubing, ik denk dat je, als je je eigen bericht terugleest, best wel weet dat je bericht ontzettend denigrerend overkwam.

2 likes

Ik wil wel!

1 like

Ik vind het zó leuk om fotoalbums te maken, moet het ook altijd doen voor vrienden.

1 like

Op mijn werk hebben we nu een speciale telefoon om te facetimen en die oudjes kunnen dat natuurlijk niet zelf dus heb nu al 5 facetime gesprekken mee gemaakt en het is zo leuk omdat zowel familie als bewoners het niet snappen :joy::joy:

34 likes

Mijn bad is echt koud geworden maar ben altijd te lui om er uit te komen want nóg kouder :sob: oké nee nu ga ik er echt uit.

2 likes

Of water erbih

4 likes

Ik wil zo graag fotolijstjes hebben die gifjes in een loop afspelen en dan ze elke 30 centimeter ophangen om de verschillende elementen van mijn persoonlijkheid echt te vatten.

Dat je na een Hometour echt mijn essentie vat.

14 likes

Jij bent ook al te lang binnen lees ik.

39 likes

Ik was eens bij een 102-jarige non in haar kamer en ze had meerdere digitale fotolijstjes met kerkelijke afbeeldingen, ik was zo onder de indruk.

4 likes

Nee dit is gewoon mijn essentie

afbeelding

1 like

Deze hele situatie maakt me bij vlagen echt heel verdrietig. Ondanks dat ik ook wel ups en downs heb in mijn gesteldheid nu gaat het over het algemeen wel ok.

Maar als ik denk aan alle schrijnende situaties van mensen die hun familie niet kunnen zien, mensen die hun banen verliezen en aan alle mensen die nog met moeite hun boodschappen kunnen doen dan breekt mijn hart gewoon.
Sorry maar ik moest dit even ergens kwijt.
Waarom is het leven zo wreed?

1 like

Toch mooi dat ons leven hier zo makkelijk is dat dit ons, mensen tussen de 20 en 40ish, zo overvalt.

Wat een blessing.

5 likes

Vandaag een uur met opa (thuiswonend, 86) aan de telefoon gehangen over hoe hij moet inloggen voor de krant (die wordt niet meer bezorgd namelijk).

Denk dat ik hem maar even een iPad ga brengen die hier toch ligt te verstoffen.
Gaat zo lastig via de telefoon als je niet kunt zien wat hij aan het doen is :sweat_smile:

2 likes

Zo te zien is dit weekend funest geweest voor mijn slaapritme. :roll_eyes: