Wat je even kwijt wil #34

Maar ja, er kan ook niet heeeel veel gebeuren met instant noodles en gedroogde kruiden toch? Ook al is het over de datum!

1 like

3 likes

Een geurkaas die naar een geurvrije zalf ruikt?

4 likes

Waar heb je deze kaars gekocht? Ik had die vorig jaar een keer gekregen en vond hem zo lekker ruiken!

Waar haal je dit?! DM?

Ik werk achter een balie en vandaag was het zooo druk, raakte echt geërgerd. Ik heb toen m’n middelvingers onder de balie naar alle wachtenden opgestoken #thuglife

39 likes

En @anon808047 kruidvat!

2 likes

Zo blij dat het langzamerhand weer langer licht begint te worden :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Ik heb ontzettend veel zin in chocoladeslagroomsoesjes.

5 likes

Dit is een van mn forum ergernissen. Ik heb door jullie elke dag cravings hahaha

10 likes

Ja ik wil al een week die bananensoezen!!! Rot forum

5 likes

Als jullie allemaal in de buurt woonden had ik het met liefde met jullie gedeeld. Ik ga zo toch maar naar de supermarkt. :joy:

Denk niet dat ze zich nu op Europa gaan focussen :sob:

1 like

Jaaa Teunie is queen!

1 like

Dat nieuwe nummer van Ronnie flex en tabitha doet me aan een ander nummer denken maar kom er niet op welke.

Ah gevonden : Cameo -Candy , Mariah Carey loverboy remix.

Zoveel spierpijn :sob: Dit is echt niet oke, zelfs ademhalen doet pijn. Ga nooit meer sporten (ok dat zeg ik elke week). Wanneer komt dat punt dat je lijf eraan gewend raakt of bestaat dat niet? Het voelt nu als een illusie iig.

Haha ja wel komt wel. Ik heb na het sporten meestal wel enige gevoeligheid in bepaalde spieren, maar echt die pijn dat je nauwelijks kunt lopen, naar de wc kunt of je armen niet volledig kan strekken heb ik eigenlijk niet meer. Ik mis het wel eens, maar dat is denk ik meer omdat ik dan het gevoel heb dat ik echt goed gewerkt heb, niet omdat ik het toen zo leuk vond.

https://www.forever21.com/eu/shop/info/faq

1 like

Elke keer als ik het journaal kijk denk ik weer dat het dezelfde presentator is, maar dit zijn dus 6 verschillende mensen en niet 3 zoals ik dacht:

Kwam er op de site van de NOS achter dat van de 16 mannelijke presentatoren er 4 Jeroen heten, dat is gewoon 25%.

46 likes

Ik vind die man links onder echt zo knap, echt een feestje als hij presenteert

9 likes