Thee is goed voor planten! Maar als de plant verzuipt is het natuurlijk weer niet goed
Ik zei net exactamundo tegen iemand.
Cancel me please.
Wow ik kom er nu pas achter dat er een nieuw topic was! Vond het al zo rustig op het forum
Jeeeemig ik weet dat mijn zorgverzekeraar vaak laat is met rekeningen afschrijven. Maar vandaag hebben ze 350 euro afgeschreven voor een onderzoek dat heeft plaatsgevonden in MAART 2019.
Ooh ja dat kan natuurlijk ook! Denk dat ik volgend jaar maar gewoon mijn eigen risico vooruit betaal. Ben wel klaar met die grote bedragen op momenten dat ik er geen rekening mee heb gehouden.
Ik zal het alleen niet zeggen bij boomers in de buurt die vinden het vooral een akelige opmerking ben ik achter gekomen
Weet iemand of de forever 21 eu site helemaal uit de lucht is gehaald og dat ze er mee bezig zijn…
Huh vandaag is echt zon-regen-zon-regen-zon-HAGEL-zon en dat x 2000
Ik kijk love is blind op Netflix en ik vind t echt zo nice! Benieuwd naar de laatste aflevering!
Eén van mijn beste vriendinnen gaat het klooster in om non te worden. Dat zou ze eigenlijk pas van de zomer doen, maar ze gaat nu al in april. Ze vertelde het gister en ik deed echt heel erg mijn best blij te zijn, maar ik snap deze vervroeging niet en ik vind het eigenlijk heel erg stom en ik ben er echt verdrietig over. Ik voel me een beetje in de steek gelaten (we zijn ook huisgenoten), al is dat niet haar bedoeling natuurlijk
Ik kan me ook nog iets herinneren van Georgina Verbaan, veel mensen vielen toen over haar heen.
Wat zijn boomers?
Zijn mensen geboren in de babyboom tussen 1945 en 1965. Zijn van die mensen die nog een beetje vastlopen hoe progressief de wereld aan het worden is.
Haha ik was een beetje aan het kuchen in de trein en toen ging de man die voor mij zat opeens verhuizen naar een plek een groot aantal meters verderop. Ik hoop maar dat hij niet bang was door mijn kuchje .
Ja zooo lief! Ik zag Leonie vanochtend bij RTL, zij zit tegenwoordig in de politiek haha, bij iets van 50+ volgens mij
Logisch dat je je daar rot over voelt.
Knuffel
Ow die boomers. Ik vind het altijd lastig omdat ik het niet goed kan bewoorden en daarom ook maar m’n mond houd.
Maar het is wel precies zoals ik denk. Net als met de klimaatverandering, dat het ook een reden heeft. Aangezien we bijvoorbeeld al de ijstijd hebben gehad. Vind dat interessant
Ahhhh vanavond is mijn EP release concert en er komen zoveel mensen waarvan ik het niet verwacht had, ik heb er echt keeeeiveel zin in. Wat een feest. Mensen zijn lief.
Oeh, m’n treinreis is opeens zoveel beter. Ik volgde haar via bloglovin maar die app deed kut dus had hem verwijderd. Heb daardoor al zeker een maand niet aan haar blog gedacht, dus nu lekker Teunies perikelen bijlezen ben benieuwd hoe het met Willem en de bijtjes gaat
Mijn overbuurvrouw (huurhuizen, wisselt nog wel eens) vroeg mij net in de supermarkt “wanneer wij ons kleintje verwachten”…
Ik ben niet zwanger??? En mijn buik steekt niet naar voren??? Ben immens beledigd.
Dit was onze eerste ontmoeting en wat mij betreft ook gelijk de laatste.