Wat je even kwijt wil #34

Wel een optimale jeroen mindset.

4 likes

Ok goed. Lekker duidelijk :joy:

4 likes

Maar de vraag is dus, wie is de echte Jeroen? Maar @Zemraluani maakt nooit polls aan.

2 likes

Pauw.

1 like

Ik maak hella polls aan!

1 like

Ah thanks!!

Kan JT ajb weer eens gaan touren.

@Lula Mag ik een topic aanmaken over religieuze/ cult-like /zweverige bloggers?

3 likes

die mogen in andere bloggers/youtubers! zou je trouwens moderators willen taggen ipv eentje kiezen? load-balancing, weet je wel.

Nog zo’n mindfuck:

image

DIT IS NIET DEZELFDE PERSOON en ze zijn allebei supervaak op tv

4 likes

@Pantalones waren we maar ff einkaufen gaan doen! Dan waren we nu op RTL Nieuws en hadden we kunnen tongen met Geert Gordijn :drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

PS Hij staat nu live bij het gemeentehuis! IK GA NU RIJDEN EN MET HEM TROUWEN.

3 likes

Ik vind het leuk als je daar dingen over gaat delen! Zelf volg ik weinig bloggers in die richting, maar ik vind het wel een interessant fenomeen

Oh nou je mag het hebben van me hoor! Ik heb dat voldane gevoel niet helaas, vorige week bijvoorbeeld miljoen keer meer kapot gegaan tijdens de les en daarna nauwelijks spierpijn maar wel het gevoel dat ik hard had gewerkt en voldaan, en nu juist een beetje tamme les gevoelsmatig en niet zo voldaan maar wel kapot van de pijn helaas. Die twee zijn dus niet per se aan elkaar gelinkt bij mij. Maar ik hoop dat ik snel bij het gewenningspunt (sort of, kan nog niet helemaal geloven dat dit bankhanglichaam ooit echt sportief zal zijn) kom dan.

Huh echt? Haha. In mijn beleving ziet de halve mannelijke populatie van Nederland er zo uit. Maar dat idee had ik ook toen ik net de Nederlandse man op tv zag die blijkbaar is verkozen tot knapste man ter wereld.

3 likes

Het is alsof hij de Sim is waar je enige moeite op hebt gedaan om hem knap te maken maar je hebt nog geen fancy skins en mods gedownload dus hij blijft Basic.

Alle andere NOS mannen zien eruit alsof ze vanuit de basic knappe man zijn begonnen en je toen drukte op ‘maak broer’ en ‘maak vader’ en je voor de vorm nog wat peilers slide richting hangende ogen, haarlijn omhoog en kleinere lippen en je eigenlijk geen zin had om weer je best te doen.

16 likes

Is dit niet gewoon 1 persoon door de jaren heen.

1 like

Van linksonder tot rechtsboven: Dit gebeurt er met je als je alleen van Knorr wereldpakketten leeft.

5 likes

Ja maar ik denk dat het ook door zijn werk komt, toch een beetje status (wantja 8 uur journaal!!!) en in pak. Heb m al gegoogled en op vrijetijds foto’s is ie ok.

1 like

Ik vond die knapste man ter wereld echt lijken op een jongen die iedereen wel kan hebben als neefje. :upside_down_face:. Niet verkeerd maar ook niet echt iemand waarvan je denkt WAUUUWW ik ken echt niemand die er zo bovenuit springt.

2 likes

Ik kreeg een mail met: “De monteur komt morgen tussen 11 en 14:00”
Vlak daarna kreeg ik een sms: “De monteur komt morgen tussen 8:00 en 18:00”

:woman_shrugging:

4 likes