De enige blog die ik trouw volg is die van een super streng christelijke vrouw met 10 kinderen die alles zelf maakt en doet.
Wil nog altijd een keer een cursus bij haar doen
De enige blog die ik trouw volg is die van een super streng christelijke vrouw met 10 kinderen die alles zelf maakt en doet.
Wil nog altijd een keer een cursus bij haar doen
Oeh, is ze Nederlands? Of Amerikaans? Want er zijn echt van die pareltjes waar je dan gaat kijken voor de hacks, maar dan kom je een betoog tegen over flesvoeding en dat je dat niet moet gebruiken voor babyâs, omdat de tuit teveel op een tepel lijkt en mannen daar wild van worden. Waargebeurd verhaal dit.
Helemaal nooit belerend, gewoon een vrouw die alles fucking kan.
Jaloersmakend altijd, mensen die alles kunnen. Vooral als ze dan nog aardig zijn ook. Ugh
Hahaha ja. Zelfs dat kost me teveel moeite.
Ik wil dan ook altijd doorgaan totdat een aardig iemand niet meer aardig tegen me is
Teunie is echt de definitie van een powervrouw en die met haar voorraden wel het virusseizoen doorkomt.
zin om mega veel indomie te kopen en die voor 3 eu per stuk door te verkopen wanneer mensen in voedsel paniek hier raken
en zin in om binnenkort ontzettend goedkope reizen naar gebieden waar nu corona âheerstâ te boeken als het weer is ingedamd
Ik vind het zo grappig dat jullie die blog dus ook kennen.
Soms zou ik hier gewoon een thread willen voor religieuze blogs etc dus ook om mijn obsessie met o.a mormoonse bloggers te delen. Ik kan daar echt Ted Talks over geven als neopaganistische randstaddrol
Volgens mij is Teunie best bekend, ze staat ook vaak op beurzen Enzo.
Misschien moeten we met zân allen de cursus broodbakken doen, lijkt me fantastisch.
Ik zou er serieus voor in zijn al wordt het dan wel een lastige logistieke operatie.
Ja maar dat zijn dan beurzen waar je mij nooit zal vinden! Mijn moeder had het er een keer erover en zo heb ik het gevonden. (En zij kwam er weer bij door een stuk in het Reformatorisch Dagblad, wat ze van de buren kreeg want niet echt een krant voor mijn ouders.)
Maar broodbakkken ben ik voor!
Jaa leuk! Ik heb ook echt een grote liefde voor extreme blogs en religieus getinte complottheorieĂ«n. Oh ik ken zoveel pareltjes inmiddels, ook van sekteachtige kerken. Ik hou daar bijna nog meer van dan van middeleeuwse schilderijen met babyâs erop! En dat zegt veel
De dochter van mijn vriend nieste op haar hand en veegde die toen af aan de (nieuwe) bank. Ik kreeg bijna een paniekaanval
Mijn picnicbestelling komt zo en er zit een tony paasreep bij!!!
Ja hoor, de grootouders van mân vriend kwamen vandaag een stapel oude plantenpotten brengen (echt van die joekels omg zo blij) en ik dacht dat ze wel even een kopje koffie zouden komen doen. Dus ik het hele huis schoonmaken en koekjes halen etc. Staan ze net aan de deur ânee we blijven niet hoor, tot snel!â
Nu eet ik koekjes in een bijzonder schoon en opgeruimd huis.
ah wat een pareltje weer op LinkedIn, iemand die haar volledige cijferlijst van haar minor deelt
âPopulatie controle van de natuurâ vind ik een mooie verwoording, ga ik onthouden.